بازگشایی مراکز کانون از ۱۵ تیرماه

مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر مراکز آموزشی کانون بنابر اعلام معاون محترم فرهنگی کانون کشور با رعایت پروتکل بهداشتی از ۱۵ تیرماه پذیرای اعضای کودک و نوجوان خواهند بود .

سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر با اشاره به بازگشایی مراکز کانون در شهرهای مختلف استان گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس به کودکان و نوجوانان مراکز آموزشی کانون به مدت سه ماه تعطیل بودند که اکنون همزمان و هم راستا با کل کشور و بنابر اعلام معاونت محترم فرهنگی کانون کشور با رعایت پروتکل بهداشتی از ۱۵ تیرماه پذیرای اعضای کودک و نوجوان خواهند بود .

وی اشاره کرد ثبت نام کارگاه های مختلف حضوری و مجازی از ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت و ۲۲ مرکز کانون در استان با آغوش باز پذیرای حضور اعضاء خواهند بود .

رسولی در مورد کارگاه های مختلفی که در کانون برگزار خواهد شد گفت : فعالیت های ۴۴ گانه کانون اکنون با تدبیر اساتید امر  به ۶۲ فعالیت افزایش یافته که علاقمندان در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری ، ادبی ، علمی و ... می توانند با شرکت در دوره های مختلف به مهارت افزایی و دانش اندوزی بپردازند .

ایشان از جمله کارگاه ها به مهارت های ارتباطی ، تمرین خوب زندگی کردن ، هنرهای تجسمی ، نمایش ، ساخت عروسک های نمایشی ، قصه گویی ، نقاشی ، خوشنویسی ، کاغذوتا ، بازیگری و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =