کد خبر: 297991
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
بازدید 548
بچه های خرم آبادی به سلامتی و عادت های خوب آری گفتند

با رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله اجتماعی، مسابقه نقاشی «آری به سلامتی و عادت های خوب» در مرکز شماره یک خرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، صبح امروز یازدهم تیرماه 1399 مسابقه نقاشی حضوری و مجازی  «آری به سلامتی و عادت های خوب» در مرکز شماره یک خرم آباد برگزار شد.
این مسابقه با همکاری مرکزشماره یک کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد، دفترتسهیل گری وتوسعه اجتماعی منطقه دره گرم خرم آباد و مرکز مشاوره بیماری های پرخطررفتاری  شماره یک خرم آباد با حضور بیش از 31 کودک ونوجوان با رعایت فاصله ی اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

براساس این گزارش در بخش اول این برنامه مستانه صبا کارشناس بهداشت عمومی طی سخنانی، ویروس کرونا و نحوه انتشار آن را تشریح کرد و در خصوص رعایت بهداشت فردی و گروهی، روش ضد عفونی کردن ابزار و وسایل مختلف و شستن درست دستها و... ، ماسک زدن، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت در خانه مطالبی را بیان کرد و به سوالات بچه ها پاسخ داد.
همچنین دراین برنامه، گلشن حسنوند مربی مسئول مرکزشماره یک خرم آباد به معرفی کانون و فعالیت آن، جذب و تمدید عضو و معرفی کارگاه های تخصصی حضوری و مجازی مرکز برای شرکت کنندگان پرداخت وافزود: کارگاه‌های طراحی، نقاشی، سفال، کلاژ، مشبک کاری، تذهیب، خوشنویسی، شعر و قصه، شعر سرایی، اریگامی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نمایش عروسکی، عروسک‌سازی، قلم زنی، سرود، صنایع دستی و هنرهای بومی، گام به گام تا اندیشه، رباتیک، و کاردستی رشته هایی هستند که کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir در آن ثبت‌نام کنند.
در بخش بعدی این ویژه برنامه پس از داوری آثار اعضا توسط کارشناس و مربی هنری چنج اثر برگزیده معرفی شد و ازهفت شرکت کننده نیز تقدیربه عمل آمد.
اسامی برگزیدگان:
آیدا فلاح 12 ساله،
نیلوفر سهیلی 9ساله
 سارا سهیلی11 ساله
حنانه بهرام 11 ساله
 نسترن شفیعی 15 ساله

اسامی تقدیرشدگان:
امیرحسین رشیدی 10 ساله
سوگندحسینی10 ساله
آدرینا حسنوند 9ساله
هلیا سیدی 5 ساله
آیسان مرادیان 5 ساله
امیرحسین عزیزی 17 ساله
زهره رحیمی 15 ساله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =