مسابقه درخت آشنایی در فضای مجازی با حضور اعضای مرکز یک کانون کوثر

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت، شخصیت بزرگوار حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در فضای مجازی برای اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره یک کانون پرورش فکری شهرستان کوثر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که با معرفی شخصیت گهربار حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) همراه بود، مسابقه‌ی درخت آشنایی باراهنمایی مربی بین اعضای مرکز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه تصویر درخت سیبی تهیه‌شده بود که در برگ‌های آن سؤالات مرتبط با زندگینامه‌ی امام رضا (ع) طراحی‌شده بود و داخل سیب‌ها پاسخ سؤالات آمده بود، در ادامه سیب‌ها در کنار درخت چیده شده بود و اعضا می‌بایست با توجه به سؤالات برگ‌ها، پاسخ سؤالات را از داخل سیب‌ها انتخاب کرده و در جای خود نصب می‌کردند که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

در برنامه‌ای دیگر نمایشگاهی از آثار رضوی اعضا که در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هنری در سال‌های گذشته تهیه‌شده بود، در فضای مجازی در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت و در ادامه مسابقه نقاشی رضوی کتابخانه عمومی در فضای مجازی برای اعضای کودک و نوجوان اطلاع‌رسانی شد.

همچنین، شعارنوشته‌ای با مضمون«از کریمه اهل‌بیت تا شاه خراسان، رنگین‌کمان عشق باشد تقدیم بر محبان، دهه کرامت گرامی باد»تهیه‌شده و بر سر درب مرکز در طول دهه مبارک نصب شد.

شایان‌ذکر است، بین میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ولادت حضرت امام رضا(ع) به‌عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است و در این راستا همه‌ساله جشن‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای در جهت تقویت بنیه دینی مردم و ترویج معارف اهل‌بیت(ع) در جامعه انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =