مسابقه انشاءنویسی به مناسبت روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان

به مناسبت گرامیداشت روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان، با همکاری شهرداری، ویژه‌برنامه مسابقه انشاءنویسی با حضور۵۰ عضو فعال کانون پرورش فکری شهر رضی، اولیا و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

این ویژه‌برنامه باهدف آشنایی اعضای کودک و نوجوان با مفاخر ادبی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی، ایجاد روحیه نشاط و تشویق اعضا به کتاب‌خوانی، تداوم و پایدارسازی اعضا در مرکز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

در این برنامه، زهرا حاجی‌باقری، مربی مسوول مرکز با تبریک روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان، تشویق اعضا به کتاب و کتاب‌خوانی که رسالت مهم کانون پرورش فکری است، در خصوص اهمیت این موضوع و دلیل نام‌گذاری آن برای اعضا و اولیا سخنرانی کرد.

در ادامه، اعضا با توجه به گروه سنی در سه دسته ۸ تا۱۰ سال،۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۱۸ سال به رقابت پرداختند و در پایان داوری آثار، از هر گروه سنی یک منتخب برگزیده شد و جوایز نقدی از سوی شهردار شهر رضی به آن‌ها تعلق گرفت.

همچنین به‌پاس حضور اعضا و تشویق آن‌ها به مقوله‌ی کتاب و کتاب‌خوانی، به اعضای شرکت‌کننده در این مسابقه کتاب‌های نفیسی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل و شهرداری شهر رضی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =