به دنبال تقویت ذهن بچه ها باشیم

دومین نشست تخصصی مربیان هنری کانون لرستان با حضور معصومه فاضلی مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی آفرینش های هنری و ادبی کانون به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، دومین نشست تخصصی مربیان هنری با حضور معصومه فاضلی مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی آفرینش های هنری کانون به صورت مجازی برگزار شد.
کارشناس مسئول هنرهای تجسمی آفرینش های هنری کانون درابتدای این کارگاه با موضوع  تحلیل آثار هنری مربیان و اعضا مطالبی را بیان داشت.
درادامه معصومه فاضلی با بیان این نکته که باید به دنبال تقویت ذهن بچه ها باشیم گفت: باید ذهن خلاق بچه ها را تحریک کنیم و این کار به صورت تئوری و عملی امکان پذیر است.
وی خطاب به مربیان گفت: در کارگاه هاو انتخاب موضوع نکاتی همچون: متناسب بودن ارائه مطالب باگروه سنی اعضا، توانایی اعضا، ارائه موضوع دقیق و درست، فضاسازی، تکنیک در خدمت موضوع و... مد نظر باشد.
وی اضافه کرد: استفاده درست از ابزار و تکنیک، و جلو گیری از پوستری شدن اثر نقاشی بسیار مهم است و در یک اثر از عناصر مختلف متناسب با موضوع استفاده شود.
در ادامه جلسه، آثار مربیان واعضا به اشتراک گذاشته شد و همه آثار، از سوی معصومه فاضلی مقدس مورد تجزیه وتلیل قراگرفت و مربیان سوالات خود را مطرح کردند و مدرس این کارگاه به آنها پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =