فصل بهار با اجرای ۶۷۲ فعالیت هنری در کانون فارس همراه بود

مرکز آفرینش‌های هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در فصل بهار با برگزاری ۶۷۲ فعالیت هنری در فضای مجازی، کودکان ونوجوانان را تنها نگذاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اعلام این خبر گفت: مرکز آفرینش‌های هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در زمان همه‌گیری ویروس کرونا که امکان فعالیت حضوری اعضا را از کانون گرفت با برگزاری فعالیت‌های مختلف هنری در فضاهای مجازی ارتباط خود را با اعضا حفظ کرد.

افتخاری، فصل بهار را فصل شکوفایی فعالیت‌های کانون در فضای مجازی دانست و گفت: در فصل بهار سال جاری با تشکیل ۴۲ گروه مجازی هنری ویژه کودکان و ۴۲ گروه مجازی ویژه نوجوانان، ۷۳۲۰ کودک و ۴۲۲۴ نوجوان با شرکت هفتگی در این کارگاه ها به فعالیت هنری پرداختند.

مدیر کل کانون فارس افزود: اعضا با شرکت دراین کارگاه‌ها با راهبری ۲۳ مربی هنری، به یادگیری نقاشی و ساخت انیمیشن پرداختند.

مرکز آفرینش‌های هنری کانون با برگزاری فعالیت‌های هنری سعی دارد در ایامی که ویروس کرونا همه را خانه‌نشین کرده، در پرورش کودکان ونوجوانان و پر کردن اوقات فراغت آنان گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =