کد خبر: 298311
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
بازدید 369
دومین انجمن مجازی شعر استان بوشهر «قطره قطره تا دریا» برگزار شد

در دومین انجمن مجازی شعر استان بوشهر اعضا نوجوان نیز ضمن مطالعه آثار دوستان هم استانی خود به خوانش آثار آنان پرداخته و نظریات ارزشمند خود را در زمینه فرم و محتوای آثار ارائه شده اعلان نمودند که با توجه به دانش، تجربه ی زندگی و ادبی ایشان همچنین در وادی ادبیات ، نظریات و نقدهایی مفید و هوشمندانه ارائه نمودند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دومین انجمن مجازی شعر استان بوشهر پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۲ تیرماه با حضور شاعر و نویسنده گرانقدر اسماعیل الله دادی از استان لرستان با موضوع «خوانش آثار اعضا» سرشار از محتوای آموزنده در زمینه ی دانش نقد ادبی و تولید آثار ناب ادبی برگزار شد .

اسماعیل الله دادی برای بیش از هشتاد عضو نوجوان فعال در انجمن ادبی شعر ضرورت نگاه تازه در شعر ، کشف های شاعرانه ، استفاده از تجربه های شخصی ، ترکیبات نو، اندیشه و معنا را توضیح دادند و با نگاه جزیی نگر و متعهدانه خود به خوانش آثار اعضا ، به کیفیت و محتوای یک جلسه انجمن مجازی معنایی ژرف بخشیدند .

در این انجمن اعضا نوجوان نیز ضمن مطالعه آثار دوستان هم استانی خود به خوانش آثار آنان پرداخته و نظریات ارزشمند خود را در زمینه فرم و محتوای آثار ارائه شده اعلان نمودند که با توجه به دانش، تجربه‌ی زندگی و ادبی ایشان همچنین در وادی ادبیات ، نظریات و نقدهایی مفید و هوشمندانه ارائه نمودند.

این انجمن که ساعت ۱۱:۳۰ آغاز گردیده بود ساعت ۱۳ نیز به کار این جلسه ی خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =