درخشش اعضای کانون آذربایجان‌غربی در بخش نقاشی مهرواره «بهار در خانه»

۳ عنوان برگزیده بخش نقاشی مهرواره «بهار در خانه» به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اختصاص یافت و ۵ اثر نیز به نمایشگاه راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، فراخوان مهرواره نوروزی «بهار در خانه» هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، روز ۲۵ اسفند ١٣٩٨ منتشر شد.
تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال اعلام شده بود و در بخش نقاشی، ۱۴۹۲ اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال شد که در چهار گروه سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۱ سال، ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت.

بر همین اساس، در گروه ۷ تا ۱۱ سال امیرعطا راشدی ۷ ساله از مرکز سلماس و در گروه ۱۲ تا ۱۵ سال حنانه عشقی ۱۱ ساله و مهدیه ابراهیم پور ۱۳ ساله هر دو از مرکز چالدران عنوان برگزیده این مهرواره را به خود اختصاص دادند.

همچنین آثار ژینو قادر پور و مهران مهرباک از مرکز شماره یک مهاباد، ساحل فروغیان از مرکز بوکان، مریم نوروزی و زهرا خلیلی هر دو از مجتمع شهید فرخی ارومیه جهت شرکت در نمایشگاه معرفی شدند. 
با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.
همچنین آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =