کد خبر: 298637
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
بازدید 164
خوب دیدن در انجمن عکاسان نوجوان کانون لرستان بررسی شد

نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون استان لرستان با حضورسهراب خواجه نژاد و اعضای این انجمن در 5و6مردادماه 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با حضورسهراب خواجه نژاد کارشناس مسئول آفرینش های هنری کانون خراسان رضوی در 5 و 6 مردادماه 1399 با موضوع: خوب دیدن برگزار شد.
براساس این گزارش: در ابتدای این نشست ها مدرس کارگاه در خصوص آشنایی با سوژه و تلاش برای دیدن آگاهانه محیط و اشیا مطالبی را مطرح کرد.
وی با بیان این نکته که باید به محیط اطراف خوب نگاه کنیم افزود: ارزش ذاتی محیط زندگی روزمره برای عکاسی بسیار مهم وتاثیرگذاراست و خوب دیدن برای یک عکاس، بسیار مهم است.
وی در خصوص اهمیت توجه به رویداد نکاتی را عنوان داشت و تصریح کرد: از رویدادهایی که دراطرافمان به وقوع می پیوندد می توانیم سوژه هایی را برای عکس برداری انتخاب کنیم و ازظرفیتهای عکاسی درمحیط پیرامون به خوبی بهره ببریم.
درادامه این کارگاه اعضا عکس های خود را فرستادند که از سوی مدرس این کارگاه و بررسی شد و همچنین به سوال های مطرح شده از طرف شرکت کنندگان پاسخ دادند.
گفتنی است: نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان کانون لرستان با حضور اعضای این انجمن و دعوت از سهراب خواجه نژاد در 5تیر ماه برای دختران و در6تیرماه برای پسران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =