گسترش خدمات کانون پرورش فکری به مخاطبان

در سه ماهه اول سال۱۳۹۹ بیش از ۴ هزار عنوان فعالیت با حضور ۸۲ هزار کودک و نوجوان در ۹۸ گروه مجازی انجام شد.  

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ نعیم اسدی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی  در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، از ویژه برنامه های تابستانه کانون خبر داد.
وی رویکرد این برنامه ها را توسعه عدالت آموزشی با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان از فعالیت های عمومی و کارگاههای تخصصی کانون اعلام کرد.
اسدی گفت : با توجه به قرمز بودن وضعیت استان و اعمال محدودیت ها در چهار هفته گذشته، کلیه فعالیت ها کانون به صورت مجازی به مخاطبان  ارائه می گردد.
وی افزود تنها در سه ماهه نخست سال ۹۹ مربیان کانون پرورش فکری ۱۶۰۰ عنوان محتوای فرهنگی هنری و ادبی تولید کردند.
اسدی با اشاره به وجود ۱۵ مرکز ثابت، ۲ مرکز سیار و ۲ مرکز پستی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال بیش از ۴ هزار عنوان فعالیت با حضور ۸۲ هزار کودک و نوجوان در ۹۸ گروه مجازی انجام شده است.
کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی  با اعلام برگزاری دوره های بر خط استانی افزود: کارگاههای آنلاین مهارت های مثبت، نوشتن خلاق و نقاشی به شکل بر خط _آنلاین _ در استان در حال اجرا است.
این کارشناس مسئول با اشاره به ویژگی های فعالیت های مجازی اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای بهره مندی کودکان و نوجوانان استان از فعالیت های کانون وجود ندارد.   
وی گفت: بهره مندی از فضای مجازی فرصتی برای خانواده های هرمزگانی فراهم نمود تا از دور ترین نقاط استان بتوانند از خدمات کانون بهره مند شوند.
 نعیم اسدی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ها و انجمن های مجازی افزود: خوشبختانه نشست های مجازی متعددی در حوزه شعر، داستان، طنز، نقد و بررسی کتاب، سرود، قصه گویی و هنرهای نمایشی با حضور اعضای انجمن ها برگزار شده و یا در حال برگزاری است.
اسدی همچنین افزود: با توجه به اهمیت آموزش نیروی انسانی در فصل بهار، تعداد ۷ دوره آموزشی با حضور ۱۸۲۷ نفر ساعت آموزشی برگزار شد و همچنان کارگاههای متنوع دیگری در حال برگزاری است.
همچنین فاطمه غفاری مسئول روابط عمومی کانون استان هرمزگان در گفتگوی زنده با شنوندگان صدای مرکز خلیج فارس طی ۱۵ دقیقه به تشریح فعالیت های تابستانه کانون پرداخت و ضمن پاسخ به پیامک های شنوندگان راه های دسترسی آسان مخاطبان به خدمات کانون را تشریح کرد.
آرزو اشرفی مقدم مسئول روابط عمومی کانون زبان هرمزگان با اشاره به فعالیت های این مرکز اظهار داشت: خوشبختانه همکاران پر تلاش ما ترم بهار را با حضور تعداد کثیری از زبان آموزان علاقمند برگزار کردند.
اشرفی مقدم در همین رابطه افزود: هم اکنون کانون زبان در حال ثبت نام ترم تابستان می باشد و از ۱۱ مرداد ماه دوره های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی در سه سطح کودک، نوجوان و بزرگسال به شکل دوره های آنلاین تشکیل می گردد.
وی با اشاره به مزیت های دوره های آنلاین اظهار داشت: کلاس های آنلاین کانون زبان ایران فرصتی طلایی است؛ تا علاقمندان ساکن در مناطقی که شعب ما وجود ندارد، به راحتی بتوانند در دوره ها شرکت کنند.
شایان ذکر است آموزش‌های کانون زبان ایران  ۸ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی به غیر فارسی‌زبانان را شامل می‌شود.
علاقمندان به شرکت در دوره های کانون زبان ایران می توانند از طریق نشانی  http://Reg.ili.ir اطلاعات بیشتر کسب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =