همکاری فرهنگی کانون خراسان جنوبی و بنیاد علوی در شهرستان مرزی درمیان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان درمیان با مشارکت نهاد پیشرفت بنیاد علوی دراین شهرستان برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان ونوجوانان برگزارمی کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین روحانی منش معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد علوی در شهرستان درمیان همزمان با روز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹  ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز فرهنگی و هنری کانون درمیان از نزدیک در جریان روند برنامه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی کانون در این شهرستان قرار گرفت.

رقیه خلیلی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان درمیان در این بازدید ضمن ارائه گزارشی مستند از فعالیت‌های این مرکز خواستار همکاری و کمک نهاد بنیاد علوی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان ونوجوانان مستعد این شهرستان مرزی شد.

وی افزود: با توجه  به ظرفیت موجود در کانون شهرستان درمیان به لحاظ موقعیت مکانی و نیز امکانات موجود مانند سالن سینما، سالن کتاب‌خانه، آسمان نمای دیجیتال و منابع کتاب‌خانه‌ای و دو کتابخانه سیار روستایی    می‌طلبد که با مشارکت نهادهایی مثل بنیاد علوی فعالیت‌های بیشتری در خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این شهرستان انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی منش معاون فرهنگی اجتماعی نهاد پیشرفت بنیاد علوی شهرستان درمیان در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون در مناطق مرزی و محروم گفت: به منظور شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان در این شهرستان آماده همکاری و پشتیبانی معنوی و مادی از فعالیت‌های کانون در چهارچوب ارایه‌ی طرح‌های فرهنگی، هنری و ادبی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =