فراخوان استانی ایده ات را به جهان هدیه کن

صاحبان ایده های برتر می توانند با ثبت ایده خود در پرتال کانون استان هرمزگان در فهرست برترین ها قرار گیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛   در راستای اهداف کانون و برنامه های کودک و نوجوان علاقمندان ۷ تا ۷۰ سال می توانند با تکمیل فرم و ارسال ایده از طریق سایت کانون هرمزگان به نشانی hormozgan.kpf.ir ثبت ایده نمایند.
به گفته پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان: کانون همواره در طول مدت فعالیت خود منشا بسیاری از حرکت ها و جریان های فرهنگی ماندگار در کشور بوده است و همواره همانند درختی با ریشه های استوار در ذهن و جان کودکان و جوانان این مرز وبوم در حال رشد و نمو است.
مدیر کل کانون هرمزگان افزود: کانون در میسر بالندگی خود برگ های زرینی را بر سینه افتخار خود دارد. مردان و زنان بزرگ و غرور آفرینی که روزی خود یکی از اعضای مراکز کانون بوده اند و حالا به عنوان پیشکسوتان و راهبران کانون محسوب می شوند.
وی اظهار داشت: یکی از علت های پویایی کانون، حرکت رو به رشد و سیال کانون است به گونه ای که هیچ گاه در طول مسیر رسالت خود متوقف نشده است.
پشتکوهی گفت: امروز با ورود به عصر داده ها و ارتباطات، کانون توانسته است به عنوان یک نهاد پیشرو و سرآمد در امر پرورش و تربیت استعدادهای استان، کارایی خود را به اثبات برساند و  این اتفاق نخواهد افتاد مگر با همراهی و همدلی جامعه با فعالیت های این نهاد.
پروین پشتکوهی افزود: کانون همواره تلاش نموده است تا با برقراری ارتباط مناسب و مستمر با مخاطب خود ابتدا بذر همدلی و پشتکار و امید و نشاط  را  در ذهن او قرار دهد و سپس در راه تعالی وی گام بردارد.
مدیر کانون انتشار این فرخوان را در راستای اهداف کانون و برنامه های کودک و نوجوان دانسته و اعلام کرد: صاحبان ایده های برتر ۷ تا ۷۰ سال تا پایان مرداد ماه می توانند به ثبت ایده های خود اقدام کنند.
مدیر کل کانون با اشاره به اجرایی شدن ایده های برتر در برنامه های کانون اظهار داشت: آشنایی بیشتر با خواسته های مخاطبین، بومی سازی شیوه نامه های کشوری، شناسایی و کشف استعداد ها و پرورش آنها و همچنین بهره مندی از ظرفیت مخاطبین از ثمرات دیگر این طرح است.
پشتکوهی افزود: همزمان با هفته ملی کودک به سه نفر از ارائه دهندگان ایده های برتر جوایز نفیسی اهدا می گردد؛ همچنین نظرات برتر در قالب کتابچه ای منتشر خواهد شد.
یادآوری می شود علاقمندان می توانند با تکمیل فرم و ارسال ایده از طریق سایت کانون هرمزگان به نشانی hormozgan.kpf.ir ثبت ایده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =