آثار برتر مهرواره عکس "نشانه ها"

آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه مجازی نخستین مهرواره عکس کانون هرمزگان با عنوان"نشانه ها" اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان با عید سعید غدیر نمایشگاه مجازی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان افتتاح شد.

این نمایشگاه مجازی در بخش گالری پرتال کانون هرمزگان به آدرس http://hormozgan.kpf.ir و صفحه رسمی این انجمن به آدرس

anjoman_akkasi_hormozgan@ بارگذاری شده است.

 پروین پشتکوهی مدیر کل کانون استان با تاکید بر  حرکت انجمن عکاسان نوجوان کانون هرمزگان در مسیر اجرای سیاست‌های کلی کانون مبنی بر آسیب‌زا بودن برنامه‌های رقابتی اظهار داشت: این مهرواره می‌کوشد تا نوجوانان را به تعامل، دوستی، همبستگی و مشارکت در فعالیت‌های گروهی تشویق کند و آنان را به دقت در محیط پیرامون خود دعوت کند.

به گفته مدیر کل کانون هرمزگان: این مهرواره به منظور کشف و پرورش استعدادهای عکاسی اعضای نوجوان و ارشد، با موضوع آزاد برگزار گردید.

مدیر کل کانون هرمزگان با اشاره به استقبال اعضا از این فراخوان افزود: در مجموع ۴۶۵ اثر به دبیرخانه این مهرواره ارسال شد که طی سه مرحله، انتخاب و مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله نخست آثار واجد شرایط توسط دبیرخانه انجمن عکاسی به گروه اول  داوری ارسال شد. این گروه داوری متشکل از سارا پاکدامن، طاهره مسافری و فاطمه غفاری سروستانی _کارشناسان هنری، فرهنگی و روابط عمومی استان _  از بین آثار ۴۵ اثر را انتخاب و واجد شرایط حضور در نمایشگاه مجازی دانستند.

مدیر کل کانون گفت: در مرحله پایانی، محمد حسین دیزجی کارشناس مسئول ستادی کانون، نویسنده، خبرنگار و عکاس، علی نظری کارشناس ارتباطات، خبرنگار، عکاس و مدیر مسئول پایگاه خبری "خبر هرمزگان"  و نادر ناصری خبرنگار و عکاس  هرمزگانی۶ اثر را به عنوان آثار برتر این مهرواره معرفی کردند.

با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.

گفتنی است در این مهرواره اعضای نوجوان و ارشد کانون ۱۲ تا ۲۲ سال مراکز پنج گانه بندرعباس، ابوموسی، قشم، سیریک، بستک، حاجی آباد، بندرلنگه، جاسک، فین، میناب، هرمز شرکت کردند.

علاقمندان می توانند برای دیدن آثار عکاسی ۴۵ عضو نوجوان و ارشد مراکز کانون هرمزگان به آدرس های مذکور مراجعه کنند.

اسامی آثار برتر نخستین مهرواره عکس "نشانه ها":

۱۲ تا ۱۴ سال:

*فاطمه زهرا ملت خواه ۱۲ ساله از فین به مربی گری زهرا خرمی فرد

*مبینا عالی زاده ۱۴ ساله از مرکز شماره یک بندرعباس به مربیگری نجمه واحدی

*فرودس جوان جان ۱۲ ساله مرکز بستک به مربی گری فاطمه رشید

۱۵ تا ۱۸ سال:

*ملیکا رییسی نیا ۱۵ ساله از مرکز سیریک به مربی گری کلثوم رییسی 

*محمد جواد حیدری ۱۵ ساله مرکز بندرلنگه به مربی گری ماه بی بی صفری پور

۱۹ تا ۲۲ سال:

*مصعب اشرفی ۱۹ ساله از کانون قشم به مربی گری فرحناز شهنوازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =