برگزاری مهرواره مجازی استانی عیدغدیرخم

مهرواره مجازی استانی غدیر خم با بخش های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی در مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ همزمان با دهه امامت و ولایت، با هدف ترویج، تعمیق و تعالی مبانی دینی و افزایش شناخت کودکان ونوجوانان با الگوهای دینی و ایجاد روحیّه نشاط و شادابی درمخاطبان، اقدام به برگزاری مهرواره استانی عید غدیرخم نمود.

الهام اشرافی جاسکی دبیر این مهرواره گفت: مهرواره مجازی استانی با بخش های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی برگزار گردید.

وی افزود: علاقمندان کودک و نوجوان می توانستند با ارسال آثار خود در قالب قصّه ها و نغمه ها، آوای غدیر، خوانشِ خطبه غدیر، نقش ها و رنگ ها، عکّاسی جشن غدیر، نقاشی خطّ حدیث، دلنوشته و سُرایش شعر در این مهرواره شرکت کنند.

اشرافی جاسکی با اشاره به مشارکت مربیان فرهنگی، هنری و ادبیِ سراسراستان هرمزگان در این مهرواره اظهار داشت: مربیان توانمند استان با برپایی کلاسهای مجازی، کودکان و نوجوانان را هدایت و به تولید اثر در قالب های مذکور  ترغیب نمودند.

دبیر این جشنواره استانی افزود: ۲۱۴ اثر به دبیرخانه مهرواره مجازی استانی غدیرخم ارسال گردید که بیشترین اثر به ترتیب در بخشِ نقش ها و رنگها(نقاشی)، آوای غدیر(شعرخوانی)، عکّاسی، خطبه خوانی غدیر، قصّه گوئی بود.

اشرافی جاسکی گفت: با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ی فرهنگی تجلیل می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =