نشست مجازی با موضوع: سومین مهرواره فصلی عکس « من سالم و خوشحالم»، « مونولوگ خوانی در تاتر» و «پرداخت قصه‌ها برای قصه‌گویی»

نشست مجازی با موضوع: سومین مهرواره فصلی عکس « من سالم و خوشحالم»، « مونولوگ خوانی در تاتر» و «پرداخت قصه‌ها برای قصه‌گویی» در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، هفتمین جلسه مجازی انجمن عکاسان نوجوان مازندران ۱۵ مرداد ماه با حضور اعضای نوجوان و ارشد و مربیان فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

موضوع مورد بحث در این نشست عکاسی پرتره و ویژگی‌های آن بود که در ادامه نقد و بررسی آثار اعضای انجمن با موضوع سومین مهرواره فصلی عکس "من سالم و خوشحالم" صورت گرفت.

اما هفتمین نشست مجازی انجمن هنرهای نمایشی نوجوانان استان مازندران  هم  ۱۹ مرداد ماه با موضوع برگزار شد .

در روزهای پیش از این نشست که با حضور فعال نوجوانان همراه بود، مربیان و اعضا نوجوان و ارشد به مطالعه موضوع انجمن پرداخته و سپس مونولوگ مورد نظر خود را از نمایشنامه‌های مورد علاقه شان انتخاب یا نوشتند و سپس در قالب صدا ارسال کردند.

در روز نشست ، پس از تعامل مباحث تئوری درباره ی موضوع مطرح شده ، مونولوگ‌های ارسالی در گروه ارائه و پخش و درباره ی هر کدام به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

در این نشست، اعضا با انواع گفت و گو در نمایش آشنا شدند و رونق تولید نمایشنامه خوانی در کارگاه‌های مجازی تاتر مراکز پیشنهاد داده شد.

در عین حال چهاردهمین نشست مجازی «انجمن قصه‌گویی مازندران» بیستم مرداد نود و نه برگزار شد.

موضوع این برنامه «پرداخت قصه‌ها برای قصه‌گویی» بود که  با  ارایه «زهره پریرخ» نویسنده و پژوهشگر حوزه قصه و قصه‌گویی و عضو افتخاری انجمن قصه‌گویی مازندران، به بحث گذاشته شد.

 در این مبحث که با شیوه تعامل و مشارکت فعال اعضا پیش رفت، چند قصه  از گنجینه قصه‌ها افسانه‌های کهن ایرانی و خارجی مطرح و درباره پرداخت و مناسب‌سازی برای نقل این آثار روایی گفت‌وگوشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =