اعضای کانون سفیران سلامت درخرم آباد شدند

ویژه برنامه «سفیران سلامت» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، صبح روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه ۱۳۹۹ ویژه برنامه «سفیران سلامت» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان در سطح شهرخرم آباد و حومه برگزار شد.
دراین روز اعضا و مربیان کانون پرورش فکری لرستان در بین کودکان ونوجوانان و خانواده ها و سرنشین خودروها ماسک و بسته های بهداشتی و پیام های پیشگیرانه توزیع کردند.


در این ویژه برنامه محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با حضور در مراسم  و تقدیر از مدیرکل، اعضا ومربیان کانون به خاطر اجرای برنامه در سطح شهرگفت: امروز روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی است و اعضای کانون به خوبی همه عموم مردم را به رعایت بهداشت عمومی وهمچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان داشت: خوشحالم که در بین اعضای کانون هستم ، کودکان ونوجوانانی که امروز سفیران اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه شده اند.
ثمینی با بیان این نکته که بهداشت جامعه با رعایت و مشارکت عمومی مردم تضمین می شود، افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در تجمع های غیر ضروری از جمله موئلفه هایی است که باعث ریشه کن شدن و شیوع ویروس کرونا خواهد شد.
دربخش بعدی محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مانور «سفیران سلامت» با شعار(ما باهم کرونا را شکست می دهیم) با حضور تعدادی از اعضای کانون و کتابخانه های سیار و مربیان و کارشناسان در سطح شهر خرم آباد برگزار شد.
محمدی افزود: دراین ویژه برنامه، مربیان کانون و اعضا با لباسهای محلی ودومربی با لباس تن پوش عروسکی به کودکان ونوجوانانی که ماسک نزده بودند، ماسک و بسته های بهداشتی هدیه دادند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهارداشت: این برنامه باهدف اجرای پروتکل های بهداشتی مقابله با کووید 19 و فرهنگ سازی در جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌ اجرا شد.
وی با اشاره به اهدای بسته های حاوی ماسک و دسکش و... با رعایت فاصله مناسب به کودکان ونوجوان و خانواده ها عنوان داشت:  مربیان کانونی با لباس های تن پوش نمایشی، شعار های پیشگیری از کرونا و نکات ابتدایی رعایت بهداشت فردی و عمومی را به حضار آموزش دادند.
محمدی عنوان داشت: علاوه بر سطح شهر خرم اباد، کتابخانه های سیار کانون به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار نیز رفتند و اقلام بهداشتی را در بین کودکان ونوجوانان توزیع کردند.


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =