عملکرد پنج ماهه انجمن های مجازی کانون ایلام بررسی شد

نشست های متوالی نقد و بررسی عملکرد ۶ انجمن مجازی در کانون ایلام به صورت اختصاصی و تک به تک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،با هدف نمایان ساختن نقاط قوت و پیشرفت فعالیت های انجمن های مجازی و برطرف کردن نقاط ضعف،نشست های متوالی نقد و بررسی عملکرد انجمن های مجازی قصه گویی،عکس،نمایش،شعر،داستان و سرود به نوبت آغاز شده و هرروزعملکرد یک انجمن با حضور دبیر آن مورد بررسی قرار می گیرد.براساس این گزارش در سه روز گذشته کارنامه پنج ماهه سه انجمن قصه گویی ،نمایش و عکس مورد نقد و بررسی قرار گرفته ودر روزهای پیش رو نیز کارنامه انجمن های شعر،داستان وسرود بررسی می شود.
این نشست ها با حضور مدیر کل،معاون فرهنگی،معاون اداری مالی،کارشناس مسئول  و دبیران انجمن برگزار شد و در ابتدا دبیر هر انجمن عملکرد پنج ماه گذشته ی خود را به صورت مکتوب و شفاهی ارائه می دهد سپس مدیر کل و سایر حاضرین به بیان راهکارها و صحبت های انگیزشی می پردازند.
مهدی جمالی مدیر کل کانون استان پس از شنیدن صحبت های دبیر انجمن و معاونین فرهنگی و اداری مالی و کارشناس مسئول،به جمع بندی و ارائه راهکارها برای پیشبرد بهتر فعالیت انجمن ها پرداخت.
در پایان این نشست ها با اهدای لوح سپاس از دبیران انجمن ها قدردانی شد.
بازار گرم فعالیت‌های مجازی کانون ایلام، ظرفیت استفاده از  انجمن های مجازی با حضور مهمانان کشوری و چهره های کشوری هنر و فرهنگ استان را نیز به فعالیت ها وکارگاه‌های مجازی اضافه کرده و این روزها هر هفته به همت انجمن های مختلف کانون ایلام شاهد چندین جلسه مجازی و کاربردی با حضور نویسندگان، کارشناسان، قصه‌گویان و هنرمندان مطرح کشوری و استانی هستیم.
بیست‌ودو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان به بچه‌های ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند که باشیوع کرونا و خانه‌نشینی کودکان ونوجوانان این فعالیت‌ها تا زمان رفتن کرونا و بازگشت به حالت عادی به صورت مجازی انجام می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =