فعالیت های کانون زمینه ساز رشد و تعالی بچه ها می شود

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون اجتماعی مجلس وهیئت همراه از اداره کل کانون پرورش فکری لرستان بازدیدکردند و از نزدیک با فعالیت های کتابخانه های سیار، مرکز تخصصی نجوم و مرکز تولید تئاترکودک و مرکز فرهنگی هنری شماره 2کانون خرم آباد آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون اجتماعی مجلس وهیئت همراه با محمدجواد محمدی مدیرکل و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری لرستان دیدار کردند.
دراین بازدید میهمانان از کتابخانه های سیار، مرکز تخصصی نجوم و مرکز تولید تئاترکودک و مرکز فرهنگی هنری شماره 2کانون خرم آباد بازدیدکردند و با مربیان به گفت وگو پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت درمجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون اجتماعی مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور در کانون پرورش فکری لرستان گفت: فعالیت کانون تربیتی است و تعلیم و تربیت شغل انبیاء است.


وی افزود: مخاطب شما کودک ونوجوان است که آماده و مستعد برای هدایت و تربیت و پیداکردن مسیر زندگی است.
نماینده مردم کوهدشت درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شما مربیان کانون بسترساز رشد قشری هستید که آینده سازان این کشور بوده و تلاش شما بسیارارزشمند است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی با بیان اینکه عملکردکانون دررشد فکری جامعه تاثیرگذاراست، عنوان داشت: فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی و علمی واسلامی که در مراکز کانون ارائه می شود زمینه ساز رشد و تعالی بچه ها می شود و مربیان کودکان ونوجوانان با استعداد را شناسایی کرده و شرایطی را فراهم می کنند تا در رشته ای که مورد علاقه آنهاست پیشرفت کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت درمجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون اجتماعی مجلس در پایان اعلام آمادگی کرد که برای توسعه فیزیکی و راه اندازی مراکز جدید در کوهدشت و شهرستان رومشکان آماده ی هرنوع همکاری و پیگیری است.
در بخش بعدی محمد جواد محمدی مدیر کل کانون لرستان نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارشی از عملکرد کانون را در سال1399 تشریح و گفت: در حال حاضر 26 مرکز ثابت، سیار وپستی کانون پرورش فکری لرستان، بیش از 62 کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی ، علمی و... را ارائه می دهند.
محمدی افزود: با توجه به شیوع بیماری کونا و عدم حضور اعضا در مراکز و به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه هاکارگاه های کانون در قالب های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت برخط(آنلاین) درحال برگزاری است و هم اکنون 14 کارگاه برخط استانی توسط مربیان توانمند کانون در فضای مجازی درحال برگزاری است که دراین کارگاه ها کودکان ونوجوانان درکلاس های؛ متون خوانی، داستان نویسی، نوشتن خلاق، شعرسرایی، شعرو قصه، فن بیان،  عروسک سازی، نمایشنامه نویسی، نمایش عروسکی، نجوم، عکاسی، کاردستی، سرود و هنرهای خلاق و تزیینی شرکت می کنند
مدیرکل کانون لرستان بیان داشت: 14 کارگاه برخط، 36 کارگاه حضوری و مجازی و 68 کارگاه عمومی و 9 کارگاه تخصصی و 7 انجمن فرهنگی، هنری و ادبی تخصصی در مراکز کانون پرورش فکری لرستان مشغول خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این دیار هستند.
وی اظهار داشت: ساخت مرکزشماره 2 کوهدشت آغاز شده است و تا بحال حدود 55 درصد رشد فیزیکی داشته و پس از فراهم شدن شرایط به زودی شعبه ی کانون زبان در کوهدشت راه اندازی خواهد شد و همچنین در شهرستان رومشگان نیز ظرفیت تاسیس مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =