کد خبر: 299044
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
بازدید 150
تجلیل از اعضای برگزیده کانون بوشهر در مهرواره کشوری توسعه کتاب‌خوانی

۶ عضو کانون استان بوشهر (۵ نفر از اعضای کتابخانه و ۱نفر از اعضای فراگیر که در میان برترین کتابخوانان کل کشور در هفته کتاب و کتابخوانی معرفی شدند از سوی معاون فرهنگی با اهداء لوح و کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، طرح توسعه کتابخوانی سال۹۸ با محوریت تقویت سواد خواندن و آینده نگری در بخشهای شیوه های نوین و خلاق ترویج کتابخوانی ،کتاب دوست داشتنی من و مهرواره آینده ساختی است برای مربیان ،اعضای عادی و اعضاء با نیازهای ویژه در فرایندی یکساله (طول سال۹۸) در کلیه ی مراکز فرهنگی ،هنری استان بوشهر برگزار گردید.

که براساس اعلام ستاد مرکزی مهرواره آینده ساختنی است در بخش برگزیدگان کتابخوانی ،۶ نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان بوشهر (۵ نفر از اعضای کتابخانه و ۱نفر از اعضای فراگیر) به ترتیب با نام های ؛روشنا شریف نژاد از مرکز شماره ۲ بوشهر،سید هومان موسوی از مرکز ریگ، یلدا دشتی نژاد از مرکز اهرم،فاطمه زهرا قائمی از مرکز شماره ۱ بوشهر، آیناز صلاحی از مرکز گناوه و رعنا عوض زاده از مرکز دیلم، براساس شاخص هایی همچون میزان امانت کتاب،حضور فعال و مستمر در مرکز،مشارکت در فعالیتهای کتاب محور، جشنواره ها و مسابقات... برگزیده شناخته شدند که از سوی معاون فرهنگی  با اهداء لوح و کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است در بخش شیوه های نوین و خلاق ترویج کتابخوانی نیز به مربیان شرکت کننده سوسن حیاتی، مرضیه متین، نرگس رومینا، لیلا منصوری نژاد و زهرا میرزایی‌خواه منتخب استانی از طرف اداره کل آفرینشهای فرهنگی گواهی حضور تقدیم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =