دیدار مدیرکل کانون آذربایجان‌غربی و مدیرکل امور بانوان استانداری

پریسا علیلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از کارگاه‌ها و موزه تخصصی کودک ارومیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، در این دیدار که صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ در دفتر مدیرکل کانون استان انجام شد، دو طرف بر ضرورت تعامل بین سازمانی در پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی کودکان و نوجوانان استان تأکید کردند.

علیلو در این دیدار گفت: درخشش کودکان و نوجوانان عضو کانون استان در عرصه‌های بین المللی، بیانگر توانمندی مجموعه‌ کانون استان هم در حوزه‌مدیریتی و هم حوزه آموزشی می باشد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار بر کتاب محور بودن فعالیت‌های کانون اشاره کرد و از ایجاد ظرفیت جدید با ورود به حوزه آموزش‌های مجازی در کانون استان خبر داد.

زاهدی گفت: دسترسی به محتوای آموزشی مورد نیاز کودکان و نوجوانان بر حسب علایق آنان از طریق پرتال kpf.ir امکان‌پذیر می باشد.

در ادامه، زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی که اوایل مرداد ماه سال جاری عنوان شایسته تقدیر بخش تسهیل‌گران چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان را کسب کرد از سوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مورد تقدیر قرار گرفت.

بازدید از موزه کودک ارومیه، کارگاه‌های تخصصی و استودیوی برخط کانون استان، پایان بخش این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =