از افتتاح مرکز کانون در بندر خمیر حمایت می کنیم

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر وحاجی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: از گسترش مراکز کانون حمایت می کنیم و برای راه اندازی کانون در شهرستان های فاقد مرکز همه جانبه پای کار ایستاده ایم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ شامگاه آخرین روز مرداد ماه ۹۹ در نشستی صمیمانه مدیر کل کانون هرمزگان با احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر وحاجی آباد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

احمد مرادی ضمن تبریک انتصاب پروین پشتکوهی مدیرکل کانون اظهار داشت: تمامی کودکان و نوجوانان هرمزگانی باید از خدمات کانون بهره مند شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: از گسترش مراکز کانون حمایت می کنیم و برای راه اندازی کانون در شهرستان های فاقد مرکز همه جانبه پای کار ایستاده ایم.

مرادی با اشاره مطالبات به حق مردم بندر خمیر برای داشتن مرکز کانون اظهار داشت: از افتتاح مرکز کانون در بندر خمیر حمایت می کنیم و آمادگی خود را هر گونه همکاری اعلام می داریم.

در این نشست صمیمانه پروین پشتکوهی از طرح "پیک امید خلیج فارس" در جهت گسترش فعالیت های مجازی  کانون در روستاهای استان سخن گفت.

مدیر کل کانون با اشاره به شعار سال کانون "آینده را باید ساخت" اعلام کرد: کانون هرمزگان جهت گسترش عدالت فرهنگی قدم های بلندی برداشته و با توان مضاعف آماده محرومیت زدایی فرهنگی از چهره زیبای هرمزگان استوار هستیم.

گسترش کتابخانه های سیار روستایی و تکمیل و شناسایی مرکز تخصصی علوم به جامعه هرمزگان از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =