کد خبر: 299170
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
بازدید 241
سومین دفتر درسنامه در چهارمین باشگاه نقد ادبی

چهارمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوانان استان تهران با حضور منتقد، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی «محمدجواد جزینی» به صورت  مجازی برگزاری شد.

سومین دفتر درسنامه در چهارمین باشگاه نقد ادبی

چهارمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوانان استان تهران با حضور منتقد، نویسنده و مدرس  داستان‌نویسی «محمدجواد جزینی» به صورت  مجازی برگزاری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران چهارمین نشست باشگاه نقد ادبی نوجوانان کانون استان تهران  28 مرداد با حضور 120 عضو از اعضای منتخب انجمن های  تخصصی شعروداستان آفرینش، اعضای مکاتبه ای، مربیان و کارشناسان دردوگروه و به صورت مجازی برگزار شد. در این نشست «محمدجواد جزینی» نویسنده و منتقد ادبی به هدایت و راهنمایی اعضای باشگاه پرداخت و سه رویکرد را در روند تاریخ فلسفه، اندیشه ورزی انسان  در مواجهه با واقعیت و تاثیرآن در نقد ادبی بازگوکرد. همچنین جزینی با روایت داستان های مختلف، اعضا را به انتخاب نحوه رویارویی با واقعیت و بررسی واقعیت‌گرایی در داستان دعوت کرد.

به مناسبت نشست مرداد، سومین دفتردرسنامه  با موضوعات واقعیت گرایی در داستان، مولفه‌های داستان واقع گرا و عناصر داستان در واقع گرایی بررسی شد. محمدجواد جزینی، فرزانه رحمانی، کبرا بابایی، نگین صدری‌زاده و مریم عباسی کارگروه علمی شماره سوم درس نامه هستند. همچنین دراین شماره؛ داستان «پروانه» از مجموعه داستان «لبخند انار» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی در کنار سرفصل های نقد ادبی  منتشر شده تا نوجوانان بتوانند مطابق با  مباحث  نشست و سرفصل های درسنامه، داستان را بررسی کنند.

برای دریافت شماره سوم درس‌نامه نقد ادبی اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =