اعضای کانون  شماره ۲ شهرستان طبس شیوه‌ای متفاوت از پژوهش را تجربه می کنند

اعضای علاقه‌مند به پژوهش در مرکز فرهنگی وهنری کانون شماره ۲ شهرستان طبس با همراهی مربیان خود، پژوهش در فضای مجازی را به شیوه ای متفاوت تجربه می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره  کل کانون خراسان جنوبی، کودکان ونوجوانان ،عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون شماره ۲ شهرستان طبس با همراهی مربی مرکز با تشکیل گروه در فضای مجازی و با شیوه‌ای متفاوت،  پژوهش در فضای مجازی را تجربه می کنند.

 معصومه جلالیان مربی مسئول کانون شماره ۲ طبس در این خصوص گفت: در این طرح  اعضای علاقه‌مند به پژوهش با تشکیل گروه در فضای مجازی، با کمک مربی مرکز در خصوص موضوعات مختلف از قبیل معرفی شخصیت و وقایع، احادیث و روایات، آداب و رسوم، ضرب المثل‌های بومی و محلی و... بحث و تبادل نظر می‌کنند و با اتفاق نظر در خصوص یک موضوع  پیرامون آن به تحقیق و پژوهش می پردازند.

وی افزود: اعضا پس از جمع آوری مطالب از فضای مجازی و مطالعه کتاب‌های موجود در منزل و سوال از بزرگترها، مطالب خود را جمع‌بندی در گروه  به اشتراگ می گذارند و در نهایت پس از بحث و تبادل نظر در این خصوص با راهنمایی مربی کتاب‌های موجود در مرکز که مرتبط با موضوع  هستند جهت مطالعه بیشتر به اعضا معرفی و با این شیوه با روش‌های ساده پژوهش بیشتر آشنا می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =