تجهیز کتابخانه‌های کانون پرورش فکری گلستان در هفته دولت

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از تجهیز کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان به بیش از ده‌هزار جلد کتاب کودک و نوجوان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب با اعلام این خبر افزود: همزمان با هفته دولت، کانون گلستان ۵۶ عنوان کتاب ناشران مختلف در کنار ۷ عنوان از کتاب‌های کانون، ۵۰ عنوان کتاب بریل برای استفاده کودکان و نوجوانان نابینا، ۲۰ عنوان کتاب آوای کانون و دو عنوان نشریه آفرینش کودکی و نوجوانی به تعداد بیش از ده‌هزار جلد به تمامی مراکز فرهنگی هنری استان ارسال کرده است.

مدیرکل کانون گلستان اظهار داشت: کتاب‌های خریداری‌ شده شامل آثار حوزه خردسال، کودک و ‌نوجوان است که از سوی کارشناسان جایزه کتاب کودک و نوجوان کانون به عنوان کتاب‌های مناسب این حوزه انتخاب شده است و در قالب طرح تمیم (تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون) در اختیار کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری کانون قرار می‌گیرد.

گفتنی‌است طرح تمیم به شکل فصلی اجرا می‌شود و علاوه بر کتاب، مجموعه‌ای از اسباب‌بازی، سرگرمی و نشریات کانونی نیز به همراه کتاب‌های برگزیده شده جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون، در هر فصل به مراکز فرهنگی هنری ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =