سه پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان افتتاح می شود

همزمان با ششمین روز از هفته دولت مرکز فرهنگی هنری شماره 4 و شماره 5 کانون در سنندج و شعبه کانون زبان ایران در سنندج افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، عملیات اجرایی ساخت ساختمان شماره 4 و کانون زبان ایران از مصوبات سفرپرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان است، که از سال 1392آغاز شد.

بنا بر این گزارش، زیربنای این پروژه سه هزار و 440 مترمربع در چهار طبقه احداث شده که یک طبقه آن به  مرکز شماره 4کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج و سه طبقه دیگر به کانون زبان ایران اختصاص پیدا کرده است .

این گزارش حاکی است، طبقات این ساختمان به کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان، 16 کلاس آموزشی، لابراتوار، سالن جلسات، سالن همایش، کلاسهای علمی با تجهیزات کامل ،کارگاههای پویا نمایی و هنری اختصاص پیدا کرده است.

همچنین در این روز مرکز شماره 5 کانون واقع در فرجه سنندج افتتاح می شود که این پروژه از محل اعتبارات بانک جهانی و اعتبارات استانی جهت استفاده کودکان و نوجوانان حاشیه شهر سنندج ساخته شده است تا این کودکان نیز بتوانند از فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی و کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان بهره ببرند.

مرکز شماره 5 کانون سنندج دارای سالن نمایش و سینما، سالن مطالعه، کلاس‌های آموزشی و بخش‌های مختلف فرهنگی می باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =