کد خبر: 299342
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
مشارکت مربیان کانون سربشه در اردوهای  جهادی

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی با حضور در اردوهای جهادی داوطلبانه به کودکان ونوجوانان روستاهای محروم این شهرستان خدمات فرهنگی ارایه می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، مربیان مرکز فرهنگی و هنری سربیشه با مشارکت نیروی مقاومت بسیج شهرستان سربیشه با حضور در اردوی جهادی  به روستای «بشگز» از توابع بخش مود این شهرستان سفر و به کودکان ونوجوانان این روستا خدمات فرهنگی و هنری ارایه کردند.

 بر اساس این گزارش اجرای فعالیت قصه‌گویی، معرفی شخصیت‌ها و وقایع کربلا، معرفی کتاب، آموزش کاردستی و... بخشی از فعالیت‌های مربیان کانون در این اردوی جهادی بود که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و همراه با توزیع اقلام بهداشتی توسط سایر دستگاه‌های  اجرایی مشارکت کننده در این اردو به مرحله اجرا درآمد.

 این گزارش می افزاید: تولید و ارایه‌ی محتواهایی با موضوعات معرفی کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان مرتبط با محرم و قیام عاشوار، قصه گویی و معرفی شخصیت های واقعه عاشورا، مسابقه عکس نماز، آموزش کاردستی ، و همچنین معرفی کتاب، شعرخوانی و ... از دیگر فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری کانون سربیشه در دهه اول محرم بود که در فضای مجازی در دسترس کودکان ونوجوانان عضو این مرکز قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =