رامش محمودی فر و راضیه سلیمانی پور به عنوان پرسنل پیشکسوت کانون هرمزگان تقدیر شدند

در این مراسم که پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان، احمد نفیسی مدیرکل سیاسی استانداری هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند؛ از این دو کارمند و مربی پیشکسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اهدا لوح تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ به مناسب هفته دولت از دو نفر از پرسنل پیشکسوت استان هرمزگان تقدیر شد.

 در  پایان مراسم تکریم مدیر کل سابق کانون هرمزگان که در سالن آفرینش برگزار شد؛ از رامش محمودی‌ فر  کارشناس مسئول اداری که ۲۸ سال سابقه خدمت در کانون استان را دارد تجلیل شد. وی پیشتر نیز به عنوان کارمند نمونه جشنواره شهید رجایی شناخته شده بود.

همچنین راضیه سلیمانی‌پور مربی فرهنگی مرکز شماره دو بندرعباس با ۲۵ سال سابقه کار در مراکز فرهنگی هنری فین، بندرلنگه و بندرعباس تقدیر شد. وی از نیروهای موفق استان و مربی نمونه کشوری است که  در بحث گزارمان نویسی_نقد و بررسی کتاب_، معرفی کتاب، پژوهش و ... خوش درخشیده است.

سلیمانی پور سال ۸۹ در حین مأموریت اداری بر اثر تصادف دچار ضایعه نخاعی شد. هرچند که با واکر پاهایش قادر به حرکت است،؛ همچنان عاشقانه در عرصه امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال می‌باشد.

در این مراسم که پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان، احمد نفیسی مدیرکل سیاسی استانداری هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند؛  از این  دو کارمند و مربی پیشکسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان با اهدا لوح تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =