تولیدات فرهنگی مربیان کانون آذربایجان‌غربی در قاب تلویزیون

فایل‌های محتوایی شامل تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از امروز شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ از طریق برنامه کودک (سلام اوشاقلار) شبکه استانی سیمای آذربایجان‌غربی به روی آنتن رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این تولیدات با همکاری صدا و سیما و کانون استان آذربایجان‌غربی و در قالب فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، کاردستی و روخوانی کتاب برای استفاده عموم مردم استان آذربایجان‌غربی از ساعت ۱۰ صبح روزهای زوج هفته از طریق برنامه سلام اوشاقلار پخش و از ساعت ۱۶ بعد از ظهر همان‌روز بازپخش می شود.

این تولیدات از زمان شیوع بیماری کرونا و آغاز فعالیت‌های مجازی کانون توسط مربیان مراکز سراسر استان تولید و جهت استفاده کودکان و نوجوانان منتشر می شود.

گفتنی است، تعدادی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با حضور در برنامه سلام اوشاقلار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را به صورت زنده اجرا می کنند.

پیش از این نیز معرفی غرفه‌های موزه کودک ارومیه به منظور بهره مندی و آشنایی کودکان و نوجوانان استان در زمان شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور در این موزه با اجرای مربیان کانون از طریق سیمای استان آذربایجان‌غربی پخش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =