تقدیر از ۳ برگزیده بین المللی عضو کانون پرورش فکری ماکو

مراسم تقدیر از ۳ عضو برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز ماکو در مسابقات بین المللی نقاشی و عکاسی کشورهای ژاپن و چک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این مراسم که صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ در کانون پرورش فکری ماکو برگزار شد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امام جمعه، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو، رئیس آموزش و پرورش، رئیس محیط زیست، رئیس آب و فاضلاب این شهرستان، مقام آوران عضو کانون ماکو و والدین آن‌ها حضور داشتند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: کسب عناوین جهانی توسط سه کودک و نوجوان ماکویی در رشته‌های عکاسی و نقاشی در فراخوان‌های سال ۲۰۱۸ کشورهای چک و ژاپن یک‌بار دیگر نشان داد که کودکان ایران اسلامی بسیار خوش‌فکر هستند.

جواد زاهدی افزود: کانون آذربایجان‌غربی در سال جاری دارای ۶ برگزیده بین‌المللی بوده و در سطح ملی نیز اعضای کانون استان ۲۰ جایزه را در رشته‌های مختلف کسب کرده اند.

وی گفت: بیشتر فعالیت‌های کانون استان در ایام شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی انجام شد و توانست در این ایام فعالیت ۴۴ گانه خود را به ۶۲ مورد افزایش دهد.

امام جمعه ماکو نیز در این آیین ضمن تقدیر و توجه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تربیت کودکان و فرزندان این شهرستان اظهار داشت: توجه به تربیت کودکان از سیره پیامبر اکرم(ص) بوده و هست.

حجت الاسلام محمد هاشمی افزود: حتما توجه داشته باشیم در این تربیت به ارتقای دینی و اخلاقی و مذهبی کودکان نیز توجه ویژه‌ای شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت: آینده ایران اسلامی توسط این کودکان و نوجوانان ساخته خواهد شد و به تبع این افتخارآفرینی‌ها در عرصه بین‌المللی باعث خوشحالی و مباهات برای منطقه است.

مهدی خلف‌خانی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد نیز به سهم خود از این مقام‌آوران تجلیل خواهد کرد ادامه داد: ما آماده هرگونه همکاری برای اجرای برنامه‌های مشترک با این مراکز بوده و در مرحله اول تلاش بر این است کتابخانه‌ها را تجهیز و به روز کنیم.

در پایان این مراسم از سه هنرمند" اسراء عباسقلی زاده" برگزیده مسابقه نقاشی کائو کشور ژاپن، " مهدی صالحی" برنده دیپلم افتخار مسابقه عکاسی لیدیسه کشور چک و "طاها حسین نژاد" برنده دیپلم افتخار مسابقه نقاشی لیدیسه کشور چک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =