پنجمین نشست انجمن هنرهای نمایشی کانون استان اردبیل

پنجمین نشست تخصصی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور داور فرمانی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و اعضای انجمن نمایش، روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۱/۳۰ الی ۱۳ با موضوع بررسی مفهوم صمیمیت در بازیگری در فضای مجازی برپا شد.

به گزارش روابط عموی اداره کل کانون استان اردبیل، در بخش نخست این نشست تخصصی، داور فرمانی در خصوص شرایط انتخاب بازیگر توسط کارگردان، تفویض نقش نسبت به توانمندی وی و آماده کردن شرایط مساعد برای ایفای نقش، به گفتگو پرداخت.

وی با اشاره به نقش بازیگر در گروه و صمیمیت در بازیگری، گفت: بازیگر در تقابل خود با نقشش قرارگرفته و به تحلیل نقش خود می‌پردازد و این سؤال را مطرح می‌نماید که آیا من نقشی را که قبول کرده‌ام دوست دارم، می‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم؟

نویسنده و کارگردان تئاتر، در ادامه صمیمیت در بازیگری را شامل؛ صمیمیت بازیگر با نقش خود، دیگری صمیمیت با کاراکترهای مقابل، کارگردان و هم‌گروهی‌های خود، موردبحث و بررسی قرارداد.

او در بخش دوم مباحث خود، به موضوع افزایش مهارت‌های ارتباطی و رفتاری اعضا پرداخت و اظهار کرد: صمیمیت در گروه، سبب  تقویت روابط و اخلاق اعضا با یکدیگر می‌شود.

گفتنی است، مهمان برنامه در پایان به سؤالات اعضا پاسخ گفته و مثال‌هایی را در خصوص موضوع نشست ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =