راه کارهای امداد فرهنگی به مناطق محروم هرمزگان

کانون پرورش فکری و حوزه هنری هرمزگان با هدف هم افزایی فرهنگی، خدمات رسانی به روستاهای استان و محرومیت زدایی از این مناطق قول مساعدت و همکاری دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در نشست صمیمانه مدیر کل کانون هرمزگان با رئیس حوزه هنری استان راه کارهای امداد فرهنگی به مناطق کمتر برخوردار و محروم استان بررسی شد.  

در این نشست که در محل حوزه هنری استان برگزار شد، پروین پشتکوهی بر مناسبات دو دستگاه تاکید کرد و گفت: کانون پرورش فکری با رویکرد گسترش عدالت فرهنگی و محرومیت زدایی اقدامات موثری را در راستای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق آسیب پذیر شهری انجام داده است.

وی افزود: ما از طریق مراکز فرهنگی هنری لیست تمامی دهیاران استان را در بانک اطلاعاتی استان ثبت کرده ایم و با تشکیل کانال اطلاع رسانی، خدمات فرهنگی کانون به کودکان و نوجوانان روستایی و نقاط دور استان ارسال می شود.

 پشتکوهی با اشاره به شرایط دوران کرونایی اظهارداشت: همکاران ما با برگزاری دوره های حال خوش زندگی تلاش می کنند تا امید و نشاط را به نوجوانان استان ببخشند.

در ادامه این نشست انوشیروان پیشدار رئیس حوزه هنری استان ضمن تقدیر از خدمات فاخر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: فرهنگ زیر بنای همه جامعه است و مسئولین می بایست به مقوله اثر گذار فرهنگ توجه بیشتری نمایند.

وی افزود: حوزه هنری سعی در تمرکز زدایی دارد و در راستایی این هدف فعالیت های خود را به روستاها کشانده  است.

در ادامه هر دو دستگاه ضمن تاکید بر مناسبات گذشته، با هدف هم افزایی فرهنگی، خدمات رسانی به روستاهای استان و محرومیت زدایی از این مناطق  قول مساعدت و همکاری دادند.

در پایان پروین پشتکوهی نسخه ای از طرح پیک امید خلیج فارس را برای مطالعه و همکاری با کانون به رییس حوزه هنری داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =