راه کارهای بهره مندی دانش آموزان از خدمات مجازی کانون بررسی شد

در نشستی صمیمانه همکاری های مشترک کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان در فضای مجازی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری  و  آموزش و پرورش استان ظرفیت های موجود در دو دستگاه برای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان مدارس بررسی شد.  

در این نشست همچنین در خصوص فضاهای مجازی موجود نظیر سامانه شاد، چگونگی دسترسی معلمان و دانش آموزان به محتواهای مجازی و سطح دسترسی استانی به این سامانه گفت و گو شد.

امکان سنجی ورود و دسترسی مربیان کانون به سامانه شاد و اجرای فعالیت در این سامانه از دیگر مباحث این نشست بود که مورد بررسی قرار گرفت.   
موسی دادی زاده مدیرکل آموزش و پرورش استان در این رابطه اظهار داشت: در صورت انجام هماهنگی ها از سوی ستاد کانون و وزارتخانه آموزش و پرورش و تعریف موارد مربوطه در سامانه برای فعالیت های کانون؛ از اجرای فعالیت مربیان کانون برای دانش آموزان استقبال خواهیم کرد.  

در این جلسه پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان ضمن یادآوری همکاری های مشترک کانون و آموزش و پرورش؛   فعالیت های کانون را مکمل و در راستای تثبیت آموخته های دانش آموزان دانست.

وی همچنین گزارشی از فعالیت های کانون بعد از شیوع کرونا و در فضای مجازی ارائه کرد و افزود: مربیان پر تلاش کانون پرورش فکری با تولید محتواهای فاخر امید را به کودکان و نوجوانان و  خانواده هایشان هدیه کردند.

در پایان این نشست مقرر شد، دو دستگاه پیگیری های لازم را در زمینه اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری برای دانش آموزان در فضای مجازی بررسی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =