کد خبر: 299957
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
بازدید 181
دومین گردهمایی فصلی کانون استان بوشهر برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر دومین گردهمایی پایان فصلی خودرا با حضور کلیه‌ی مربی مسئولان و مربیان فرهنگی در قالب وبینار برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این وبینار در روز سه شنبه تاریخ ۸ مهرماه ۹۹ با حضور و مشارکت کارشناسان تخصصی فرهنگی، هنری، ادبی و نیز کارشناسان آموزش و پژوهش، ارزیابی عملکرد، اموراداری ، فناوری اطلاعات ، پشتیبانی، روابط عمومی و...در دفتر مدیرکل استان اجرا شد .

 در این گردهمایی فصلی که همراه بود با حضور افسون امینی مدیر کل محترم آفرینش‌های فرهنگی  دستورالعمل اجرای کارگاه های تخصصی و فعالیت های عمومی در مرکز مجازی کانون مورد بحث ، بررسی و تحلیل قرار گرفت. اعلام پیش بینی ها و بررسی ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک، چگونگی اجرای فعالیتهای عمومی در سایت kpf.ir، بررسی ساعات کار صبح عصر مراکز فرهنگی هنری استان برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به اعضای کودک و نوجوان و... از موارد و موضوعات دیگر این گردهمایی مجازی بودند.

افسون امینی در گفتگوی با مسئولین و مربیان استان بوشهرگفت استان بوشهر در ترم تابستان در برگزاری کارگاه های تخصصی برخط بسیار عالی عمل نموده و توانسته بیشترین بهره وری را ارائه دهد و یادآور شد: بایستی همه کارشناسان تخصصی و همچنین کلیه‌ی همکاران در مراکز فرهنگی و هنری با دقت نظر بیشتری دستورالعمل های برگزاری کارگاه ها را مطالعه کنند تا با بازخوانی های مجدد و بررسی های منتقدانه گام به گام دستورالعمل‌ها را دقیق‌تر و شفاف تر اجرا نموده و به مرحله‌ی عملیاتی برسانند.

در این نشست افسون امینی افزود : توجه به نیاز جامعه امری بسار پراهمیت است که میتواند موجب بقای یک سازمان گردد. وی گفت: مربیان باید نیاز روز جامعه را دریابند و با توجه به آن الگوریتم رفتاری خود را تنظیم نمایند که با بررسی و برنامه ریزی  از طریق فعالیت ها نیاز جامعه پاسخ داده شود.

سمیه رسولی مدیرکل استان بوشهر نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه مربیان در برگزاری کارگاه های برخط، انجمن ها و نشست های مجازی و برگزاری حضوری کلاس ها و فعالیت ها در مناطق سفید و زرد با حفظ و رعایت پروتکل بهداشتی کار آنها را کاری جهادی خواند و گفت مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ثابت کردند در هر شرایط هرچند دشوار آموزش تعطیل نخواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی صحیح و کاربردی می‌کوشیم تا کودکان و نوجوانانی آموزش دیده؛ زبده و توانمند داشته باشیم که جامعه ای موثر و موفق را بسازند.

در این جلسه مهشید جهازی کارشناس‌مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان با شرح کامل دستورالعمل اجرای کارگاه‌های تخصصی و فعالیت های عمومی در مرکز مجازی کانون بصورت مرحله به مرحله به چگونگی عملیاتی و به اجرا درآوردن فعالیت های عمومی در سایت kpf پرداخت. مقرر گردید که کلیه‌ی مربی مسئولان مراکز استان با نظارت بر پیش‌بینی فعالیت‌های عمومی اجرایی بتوانند تقویم زمان بندی فعالیت های عمومی خود را هم بصورت ماهانه و هم در قالب برنامه ی فصلی ارائه نمایند و برای اینکار لازم است که فرم های پیش بینی فعالیت های عمومی برخط مرکز خود را توسط مجریان کارگاه‌ها تکمیل و با تایید مربی مسئولان مراکز برای ماهانه و فصلی اقدام نمایند .

در ادامه در خصوص کارگاه‌های تخصصی برخط نیز مصوب گردید از فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه در جهت برگزاری کارگاه های با نرخ ها و قیمت گذاری های دولتی استفاده گردد تا فرصت پرورش استعداد  برای هر کودک و نوجوانی در استان فراهم باشد.

 در این نشست تغییر ساعات کاری مراکز کانون در سراسر استان با هدف ارائه خدمات بیشتر و در فرصت مناسب تر به کودکان و نوجوانان در دستور کار قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست که در فضای تحلیل و گفتگو و در اسکای‌روم به مدت ۳ ساعت برگزار گردید کلیه کارشناسان نوبت به نوبت به گفتگو با مراکز پرداختند و نکات مهم و اساسی قابل بررسی را ارائه داده و در مورد آن ارائه طریق کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =