ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی آنلاین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: نظر به استقبال خانواده‌های محترم و کودکان و نوجوانان عزیز، ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در دومین دوره کارگاه‌های تخصصی آنلاین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان آغاز شد و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ علیرضا نوری اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه اینترنتی Zanjan.kpf.ir مراجعه کنند.

وی عناوین کارگاه‌ها را ۱۱ مورد خواند و خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها شامل پرورش نگاه جست‌وجوگر با شیوه‌های خلاق برای کودکان ۴ تا ۷ سال، طراحی برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، فن بیان در قصه‌گویی، گام‌به‌گام تا اندیشه برای سنین ۷ تا ۱۲ سال، کاردستی برای سنین ۷ تا ۱۲ سال، حال خوش زندگی (برقراری و تثبیت روابط مثبت) نوجوانان، حال خوش زندگی (زندگی معنوی) نوجوانان، حال خوش زندگی (نوجوان جرات‌مند)، حال خوش زندگی (نوجوان امیدوار)، داستان‌نویسی (گروه نوجوان و ارشد- پیشرفته- دوره دوم) و نجوم و اختر فیزیک پیشرفته (گروه نوجوان و ارشد) با حضور مربیان مطرح کانون است.

نوری افزود: پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، پایدارسازی اعضا، جذب اعضای جدید، ارائه آموزش‌های غیرمستقیم و آنلاین از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه‌ها است.

وی ادامه داد: توجه به نیاز و درخواست کودکان و نوجوانان، بهره‌مندی از توانمندی‌های مربیان تخصصی کانون، استفاده از شیوه‌های جدید آموزشی با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و استمرار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان نیز بخش دیگری از اهداف برگزاری کارگاه‌های تخصصی آنلاین است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: پس از شیوع بیماری کرونا جهت پیشگیری از گسترش این ویروس، تمام فعالیت‌های حضوری این کانون تعطیل شده و برنامه‌های مختلف در قالب «پیک امید مجازی» در فضای مجازی توسط مربیان به اعضای کانون ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =