کد خبر: 300160
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
بازدید 200
پیام استاندارفارس به مناسبت روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک

استاندارفارس به مناسبت روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کلکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانفارس، در متن پیام دکتر عنایت الله رحیمی است:


بسم الله الرحمن الرحیم

کودکان را دوست بدارید و با آنان، مهربان باشید.   پیامبر اکرم(ص)

کودکان، ارزشمندترین سرمایه هر کشور به حساب می‌آیند. وضعیت زندگی، رشد و بالندگی آنان، روشن‌ترین نشانه‌ی توان هر جامعه بوده و هیچ تلاشی، ارزشمندتر از عینیت بخشیدن به فرداهای روشنِ کودکان نخواهد بود زیرا کودکان، این آینده سازانِ میهن اسلامی می‌توانند در ساختن آینده‌ای بهتر، امید فرداهایی روشن باشند.

روز ملی کودک، فرصت مناسبی است تا مسئولین نظام تعلیم و تربیت، سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان کشور، تلاش کنند تا با برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی و نیازها و خواسته‌های امروزِ کودکان، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق آنها را فراهم کنند.

 شایسته است، دستگاه‌ها و نهادهای متولی تعلیم و تربیتِ کودکان، ضمن تعامل و هم‌افزایی، در جهتِ ارتقای کیفیت زندگی امروز و فردای کودکان بکوشند و با توجه نمودن به هویت ملی و بهره‌گیری از آموزه‌های الهی – انسانی دینِ مبینِ اسلام و ایجاد فضایی شاد و نشاط‌انگیز با مشارکت کودکان، شعارِ «آینده را باید ساخت» را به عینیت برسانند و از کودکانِ امروز، شهروندانی فهیم، خلاق، اندیشمند و متعهد، تربیت نمایند تا در تمامی عرصه‌های زندگی، خوش بدرخشند.

اینجانب روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک را به آینده‌سازان این مرز و بوم و به اولیای محترم آنان و دست‌اندرکارانِ امر تعلیم و تربیتِ کودکان، تبریک و تهنیت، عرض نموده، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را از خداوند بزرگ، خواهانم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =