هر گونه حمایت از کانون منجر به تربیت نسلی فرهیخته خواهد شد

انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، فرماندار و مسئولان شهرستان بوکان برگزار شد بر نقش تأثیرگذار کانون در پرورش خلاقیت کودکان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ در محل فرمانداری بوکان برگزار شد، حبیب زاده ، کانون را زیر بنای فرهنگی و پشتوانه فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد.

حبیب زاده گفت: درخشش اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در عرصه‌های جهانی، نشان از قابلیت، تخصص و توانمندی نیروی انسانی شاغل در این نهاد فرهنگی می باشد.

نماینده مردم بوکان در مجلس ضمن تأکید بر نامناسب بودن موقعیت مکانی ساختمان کانون پرورش فکری بوکان، لزوم تعامل مسئولان در تسهیل جابه جایی ساختمان کانون را خواستار شد.

محمد امین زاده فرماندار بوکان نیز در این جلسه جایگاه و اهمیت کانون را به عنوان متولی اصلی پرورش خلاقیت و توانمندی‌های هنری کودکان و نوجوانان بسیار اثر بخش ارزیابی کرد و از اهتمام فرمانداری بوکان در تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص جابه‌جایی ساختمان کانون و همچنین احداث مرکز شماره ۲ کانون بوکان خبر داد.  

امین زاده گفت: کانون، اندیشمندان هنرمندی به جامعه تحویل داده است و سابقه‌ی این نهاد فرهنگی نشان از پویایی و خلاقیت دارد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این جلسه، از رویکرد جدید کانون استان در سوق دادن فعالیت‌های کانون به سمت کارگاه‌های مجازی خبر داد و گفت: شیوع بیماری کرونا این فرصت را در اختیار کانون قرار داد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی، رسالت خود در ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را در بستر جدیدی عرضه کند.

زاهدی، جا نمایی مرکز فرهنگی و هنری را از اولویت‌های جذب مخاطب عنوان کرد و افزود: انشاءالله با جابه‌جایی ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بوکان، شاهد افزایش اقبال عمومی شهروندان بوکانی در ثبت نام فرزندانشان در کتابخانه و کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =