مربیان سیار روستایی با حضور در مدارس و اماکن مورد تایید با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را در فصل پاییز شروع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ عارف کریمی مربی سیار روستایی بندرعباس با حضور در مدارس  فعالیت این واحد را آغاز کرد.

به گفته ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی استان: کتاب خانه سیار روستایی بندرعباس در نیمه  دوم سال 98 افتتاح شده است و  تاکنون 98 نفربه عضویت این کتابخانه  درآمده اند. 

وی گفت این واحد فعالیت پاییز خود را با هدف تشویق و ترغیب به مطالعه، شناسایی استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان روستایی، آغاز نمود.

پذیرایی افزود: اکنون با وضعیت موجود، مربی سیار روستایی با حضور در مدارس و اماکن مورد تایید با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را  انجام می دهد.

این واحد اکنون در مدرسه"میلاد" روستای بنوبند؛ مشغول معرفی فعالیت های کانون می باشد و دانش آموزان علاقمند را با قصه گویی، معرفی کتاب آشنا و آنان را به مطالعه و شناخت فعالیت ها ترغیب می کند.

کارشناس فرهنگی استان افزود: مربیان سیار اکثرا در زمینه های فرهنگی فعالیت می کنند و ضمن امانت کتاب فعالیت های کتابخوانی،کاردستی، نمایش فیلم، شعرخوانی، بازی سرگرمی، اجرای برنامه های ویژه و همگانی برای مناسبت ها و در مجموع همه فعالیت های فرهنگی که در مراکز ثابت فرهنگی هنری انجام می گیرد ، در مراکز سیار نیز توسط مربیان انجام می شود.

در همین رابطه در گزارشی دیگر از واحد سیار روستایی فین، ابوذر صفر پور مربی این واحد سیار با حضور در بین دانش آموزان مدرسه "شهید مفتح" روستای لاور ضمن اجرای فعالیت های فرهنگی، با اهدا کتاب و ماسک از آنان تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =