کد خبر: 300468
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
بازدید 348
وبینار هنرهای تجسمی درکانون لرستان برگزارشد

با حضور سیروان کنعانی، مبانی هنرهای تجسمی و ضرورت ها و تعریف در هنرکودکان و نوجوانان درکانون لرستان بررسی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروز 28 مهرماه 1399 با حضور سیروان کنعانی و مربیان هنری، مبانی هنرهای تجسمی و ضرورت ها و تعریف در هنرکودکان و نوجوانان درکانون لرستان بررسی شد. 
دراین نشست تخصصی مبانی هنرهای تجسمی برای مخاطبین کودک و نوجوان، تکنیک های تقویت سواد بصری، استفاده از دانش بصری، بهره گیری از ترکیب تکنیک ها ازسوی مدرس توضیح داده شد.
براساس این گزارش: سیروان کنعانی درابتدا مبانی هنرهای تجسمی برای مخاطبین کودک و نوجوان در کارگاه های هنری و تکنیک های تقویت سواد بصری در مخاطبین کودک ونوجوان راتوضیح داد.
وی درادامه استفاده از دانش بصری به شکل غیرمستقیم و مستقیم در روند خلق اثر هنری برای مخاطبین کودک و نوجوان و بهره گیری از ترکیب تکنیک ها و دیگر امکانات در روند تربیت هنری و خلاقیت مخاطبین کودک و نوجوان را با ذکرمثال هایی بیان داشت.
مدرس این کارگاه گفت: نقطه، خط، سطح، حجم، حرکت، رنگ، تعادل و... به عنوان عناصر بصری هستند و شناخت این عناصر توسط مربی هنری دربالا بردن سطح کمی و کیفی آثار تولیدشده در مراکز، نقش تاثیرگذاری دارد.
 سیروان کنعانی به دیدن ونگاه کردن اشاره کردو افزود: درست نگاه کردن اطراف وارتباط چشمی وحسی را به اعضا آموزش دهید. همچنین در کنار عناصربصری پرورش خلاقیت نقش بسزایی در رشد فعالیت های هنری کودکان ونوجوانان ایفا می کند.
در پایان این وبینار تخصصی مدرس کارگاه، کتاب های مختلفی را به شرکت کنندگان معرفی کرد و با ارسال تعدادی اثر به صورت عملی عناصر بصری را توضیح و به سوالات مربیان پاسخ داد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =