مدیرکل کانون استان همدان با رئیس سازمان دانش‌آموزی دیدار و گفتگو کرد

بهناز ضرابی‌زاده باحضور در سازمان دانش‌آموزی علاوه بر تشریح فعالیت‌های کانون، خواستار همکاری متقابل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی استان، در سازمان دانش‌آموزی همدان حضور یافت و ضمن بازدید از این سازمان با رضا میرزایی به گفتگو نشست.
در این دیدار ضرابی‌زاده علاوه بر تشریح فعالیت‌های کانون، به اهداف دو دستگاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در بعضی از موارد، اهداف کانون با سازمان دانش‌آموزی مشترک است، لذا به این واسطه می‌توانیم در جهت پیشبرد اهداف خود همکاری متقابلی داشته باشیم.
وی سپس به فعالیت‌های مجازی فصل‌ پاییز کانون اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به مشترک بودن جامعه هدف، سازمان دانش‌آموزی در این راستا می‌تواند کمک بزرگی برای کانون باشد و دانش‌آموزان را به شرکت درکارگاه‌های آنلاین تشویق کند.
ضرابی‌زاده جزیره‌ای عمل کردن در کارهای فرهنگی را کم نتیجه خواند و گفت: با توجه به اهداف مشترک فی‌مابین ، قطعا می‌توان افق روشنی را برای نسل آینده ترسیم کرد.
مدیرکل کانون به کشف استعدادهای فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: می‌توان با کمک هم، استعدادهای بیشتری را  شناسایی و کشف کرد تا نسل جدید نخبه‌ای را تربیت و تحویل جامعه داد.
 در ادامه رضا میرزایی رئیس سازمان دانش‌آموزی استان نیز علاوه بر تشریح فعالیت‌های سازمان، از پیشنهادهای ضرابی‌زاده استقبال و خواهان ارتباط و همکاری هرچه بیشتر کانون با سازمان دانش‌آموزی شد.
در پایان مقرر شد در آینده‌ای نزدیک، جلساتی با حضور کارشناسان هر دو دستگاه جهت پیشبرد اهداف برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =