عکاسان نوجوان انجمن کانون استان کردستان با اشتیاق در ایستگاه دوازدهم دور هم جمع شدند

دوازدهمین نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان روز چهارشنبه 14 آبان ماه 1399 با حضور مامک یحیی پور رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور و ارمغان کاظمی عکاس بین المللی و داور جشنواره های بین المللی عکاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این نشست  ارمغان کاظمی ازاصول ترکیب بندی در عکس برای اعضای انجمن عکاسی استان و مربیان هنری علاقه مند به عکاسی گفت.

کاظمی پس از ایجاد گفت گوی متقابل میان اعضای انجمن و بحث در رابطه با تعریف ترکیب بندی، به انواع ترکیب بندی در عکاسی پرداخت و با ارسال عکس به تفهیم موضوع پرداخت.

در ادامه اعضا عکسهای خود را به اشتراک گذاشته و با توجه به مباحث عنوان شده از نظر ترکیب بندی عکسها  بررسی شدند.

در پایان مامک یحیی پور ضمن تشکر از مدرس جلسه که به شیوایی مطالب را عنوان کرد و همچنین علاقه مندی اعضا و مربیان استان کردستان گفت: می دانیم که با عکاسی نیز مانند هنرهای دیگر می توانیم رابطه ای موثر بین خودمان، دنیای پیرامون و مخاطب برقرار کنیم به همین منظور نیازمند آموختن قواعد زبان هنر و تلفیقش با  خلاقیت خود هستیم.

رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور به بهترین راه آموختن با کمک زبان خوب دیدن اشاره کرد و ابرازامیدواری کرد نوجوانان انجمن عکاسی استان کردستان در کنار مربیان با مشاهده دقیق و جستجوگر نسبت به پیرامون خود  بتوانید آثار زیبایی را خلق کنید که بیان افکار و احساسات آنها نسبت به دنیای پیرامونشان باشد

نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان با وجود اینکه یک ساعت زمانبندی شده بود اما به دلیل ارائه مطالب بسیار خوب و ارزشمند ارمغان کاظمی و مشارکت اعضا و مربیان در مباحث دو ساعت به طول انجامید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =