کد خبر: 300841
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
بازدید 318
بازید مسئولان از مرکزکانون پلدخترلرستان

در حاشیه افتتاح دو مجموعه بازی در شهرستان پلدختر استان لرستان باحضور رییس سازمان جوانان هلال احمر کشورو جمعی از مسئولان استانی از مرکز کانون پرورش فکری پلدختر بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: همزمان با افتتاح دو مجموعه بازی در شهرستان پلدختر باحضور محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر کشور و جمعی از مسئولان استانی از مرکز کانون پرورش فکری پلدختر بازدید به عمل آمد.
براساس این گزارش: درابتدای این برنامه ها، شیما جعفری عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری پلدختر با گویش محلی به میهمانان خیر مقدم گفت و پس از افتتاح وسایل بازی پارک، مسئولان در مرکز کانون حضور یافتند.
دراین بازدید مربی مسئول مرکزبه بیان گزارشی از عملکرد کانون از زمان سیل تا کنون پرداخت و میهمانان با فعالیت های کانون و مربیان آشنا شدند.
این درحالی است که با شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت های این مرکز مانند سایر مراکز کانون دراستان به صورت غیر حضوری و برخط(آنلاین) در حال برگزاری هستند.
گفتنی است: پس ازجاری شدن سیل در فروردین سال 1398 و وارد شدن خسارت زیربنایی و از بین رفتن کامل تجهیزات و کتابهای مرکزفرهنگی هنری پلدختر و عدم امکان فعالیت مربیان واعضا دراین مرکز، باپیگیری وتلاش های زیاد از سوی مسئولان کانون پرورش فکری کشور و استان، بازسازی وتجهیز مرکزفرهنگی هنری کانون پلدختر، به پایان رسید و انشاالله پس از برداشته شدن محدودیت های کرونا با حضور کودکان ونوجوانان و مسئولان، فعالیت های حضوری خود را از سر خواهد گرفت.
مرکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری پلدختر استان لرستان با زیربنای حدود 400مترمربع دارای یک سالن اجتماعات با ظرفیت حدود80 نفر وکارگاه های نقاشی، ادبی، سالن نوجوان وکارگاه سفالگری است که بیش از750 کودک ونوجوان از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی این مجموعه بهره می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =