تلاش کانون در زنده نگه‌داشتن خوبی، دوستی و مهربانی در دنیای کودکان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه در تلاش است خوبی، دوستی و مهربانی را در دنیای شما بچه‌ها زنده نگه دارد و ذهن و نگاه شما را با فکرهای زیبا آشنا کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، ابراهیم زره‌ساز در مراسم اختتامیه جشنواره نقاشی "دست‌های پاک نجات‌بخش زندگی" که شامگاه دوشنبه برگزار شد؛ اظهار داشت: دنیا بدون لبخند شما کودکان و نوجوانان و بدون صدای بازی و شادی‌تان زیبایی‌اش را از دست می‌دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همیشه در تلاش است خوبی، دوستی و مهربانی را در دنیای شما بچه‌ها زنده نگه دارد و ذهن و نگاه شما را با فکرهای زیبا آشنا کند.

 وی خطاب به بچه‌ها گفت: این بار با توجه به شرایطی که بیماری کرونا در جهان و زندگی مردم به وجود آورده، ت تصمیم گرفتیم با کمک گرفتن از هنر نقاشی، با نگاه و ایده‌های خلاق شما در مورد بهداشت دست‌ها آشنا شویم به همین دلیل مسابقه بین‌المللی نقاشی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوئیس ویژه شما کودکان و نوجوانان خوب سراسر دنیا برگزار شد.

زره‌ساز افزود: در این فراخوان ارسال ۹۰۰۰ نقاشی زیبا، تبدیل به اتفاقی بی‌نظیر و شادی‌بخش و هیجان‌انگیز شد، نگاه خلاق و مهربان شما کودکان و نوجوانان باعث شد تا ما یک آفرینش رنگارنگ را تماشا کنیم و باور کنیم که در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم و نقاشی‌های زیبای شما ما را به ادامه این راه روشن، امیدوار کرد.  

وی گفت: امروز اگرچه داوری در میان این‌همه نقش و رنگ و استعداد، کار بسیار سختی است، اما این مسابقه در مراسم اختتامیه خود، برگزیدگان نهایی‌اش را اعلام می‌کند.

در پایان بیانیه هیئت داوران توسط استاد سهراب خواجه نژاد داور نقاشی دست های پاک قرائت شد.

 شایان ذکر است؛ از ۹۰۰۰ اثری که به دبیرخانه مسابقه بین المللی "دست های پاک نجات بخش زندگی" ارسال شده ۱۷۰۰ اثر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کردند و در نهایت ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین المللی برگزیده شدند.

گفتنی است؛ به صورت نمادین از دو برگزیده مشهدی فاطمه رمضانی و گهرسادات مسبوق تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =