مهرواره مجازی  «یار مهربان» در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

هم‌زمان با هفته کتاب؛ مهرواره مجازی «یار مهربان» در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، این کانون به مناسبت «هفته کتاب و کتابخوانی» در نظر دارد  مهرواره‌ «یار مهربان» را به صورت مجازی در سه بخش؛ معرفی کتاب - کتاب‌سازی و بازنویسی و بازخوانی  برگزار نماید.
  بر همین اساس در بخش معرفی کتاب: کودکان و نوجوانان عزیز می‌توانند با ساختن یک کلیپ زیر سه دقیقه‌ای کتابی را با شیوه خلاقانه معرفی، به دبیرخانه مهرواره ارسال نمایند.
 این معرفی می‌تواند به شکل فردی یا گروهی و در قالب یکی از فعالیت‌ها مانند: روخوانی بخشی از کتاب،  کتابسازی، قصه‌گویی، نقاشی، نمایش، کاردستی و..... باشد.

در بخش کتاب‌سازی با قصه‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها؛ کودکان و نوجوانان می‌توانند با ضبط یک یا چند قصه از پدر بزرگ، مادر بزرگ یا پدر و مادر به صورت صوتی یا تصویری به صورت انفرادی یا گروهی همان قصه‌ها را در قالب کتابسازی مجازی آماده و به دبیرخانه مهرواره ارسال نمایند.

 اما در بخش بازنویسی و بازخوانی؛ مربیان و کودکان و نوجوانان می‌توانند یکی از حکایت‌های گلستان یا بوستان سعدی را به نثر روان امروزی بازنویسی و در قالب پادکست، فایل صوتی ساده یا قصه‌گویی تهیه و ارسال نمایند.

 شرایط شرکت در مهرواره:

-    حداکثر زمان تولید اثر : 5 دقیقه 
-    برای ارسال اثر به سایت Mazandaran.kpf.ir مراجعه کنید. از روی نوار بالا گزینه خدمات را انتخاب و در بخش مهرواره‌ها گزینه مهرواره یار مهربان را انتخاب کنید. 
-    فرم را تکمیل و اثر خود را بارگزاری نمایید. ( حداکثر حجم فیلم بیشتر از 50 مگابایت نباشد.)
-    ذکر کامل مشخصات الزامی‌است.
-    مهلت ارسال اثر برای شرکت در مهرواره : 10آذرماه 1399

نتایج این مهرواره تا  پانزدهم آذر ماه سال جاری اعلامی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =