تازه ترین نشست مجازی انجمن نمایش کانون ایلام به  نمایش خوانی از کتاب پرداخت

با حضور علیرضا اقایی کارشناس مسئول فرهنگی، ادبی و هنری کانون ایلام، تازه ترین نشست انجمن مجازی نمایش کانون استان به نمایش نامه خوانی از کتاب پرداخت.

به  گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، تازه ترین نشست انجمن نمایش مجازی  کانون استان  با حضور آقای علی رضا آقایی کارشناس مسئول فرهنگی ، هنری ، ادبی کانون استان ایلام که از هنرمندان توانمند و فعال در عرصه نویسندگی و کارگردانی هستند به صورت کاربردی برگزار شد . پیش از این یک نشست  دیگر در خصوص نمایش نامه خوانی برگزار شده بود که در آن توصیحات جامع و کاملی در این باره ارائه شد .

 در این نشست ابتدا به مرور نکات گذشته پرداخته شد و سپس نوید تولید نمایش نامه خوانی به اعضا و مربیان دادند . قرار شد اعضا و مربیان داوطلب اعلام آمادگی کنند و سپس متن نمایش بارگذاری شود و به کارگردانی آقای آقایی به صورت مجازی به تولید یک یا چند اثر بپردازند .

در این نشست که با محوریت نمایشنامه خوانی و رادیوتئاتر برگزار شد پیشنهادهایی بذای تبدیل ایده به طرح و چگونگی نگارش طرح نمایشی  مطرح شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی ،هنری در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد. که این روزها تمامی فعالیت های شصت و چهار گانه ی آن به صورت مجازی انجام می گیرد به شکلی که در ۱۸ مرکز ثابت آن در سراسر استان هر مرکز چهار گروه مختلف سنی ( کودک دختر،کودک پسر،نوجوان دختر،نوجوان پسر) با فعالیت فرهنگی ،ادبی،هنری در شیفت صبح و عصر به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.علاوه بر آن  بیش از  هشت انجمن مجازی و 60 کارگاه مجازی  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی،ادبی و هنری کشوری و استانی،چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.این در حالی است که فعالیت های مجازی نسبت به فعالیت حضوری زمان بیشتری از مربیان کانون می گیرد و هماهنگی و اجرا و حساسیت ویژه ی آن با سختی بیشتری همراه است

در فصل جاری پاییز امسال کانون ایلام علاوه بر فعالیت های مراکز ثابت و سیار خود، هشت کارگاه تخصصی را نیز به صورت برخط و شهریه ای در حال اجرا دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =