انجمن نمایش کانون استان کردستان نهمین نشست مجازی خود را برگزار کرد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نهمین نشست مجازی انجمن نمایش استان کردستان با حضور اعضای فعال مراکز استان به صورت وبیناربرگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این نشست با توجه به مناسبت هفته کتاب و با محوریت معرفی کتاب " نمایش عروسکی ، گام به گام " نوشته بهروز غریب پور و هدف ترویج امر کتاب و کتابخوانی تشکیل گردید.

بنا بر این گزارش، این نشست با توجه به مناسبت هفته کتاب و با محوریت معرفی کتاب " نمایش عروسکی ، گام به گام " نوشته بهروز غریب پور و هدف ترویج امر کتاب و کتابخوانی تشکیل گردید.

 این گزارش می افزاید: در این نشست که با حضور سیدیاسر هاشم زاده نویسنده و کارگردان و مربی مرکز بیجار برگزار گردید مواردی درباره ضرورتهای تئاتر عروسکی در مراکز کانون و مخاطبین کودک و نوجوان، تاریخچه اجمالی تئاتر عروسکی در ایران و انواع شیوه های نمایش عروسکی بحث شد .

در ادامه گزارش آمده است، هاشم زاده در رابطه با انواع شیوه های نمایش عروسکی، ساخت انواع عروسکهای نمایشی مانند ماسک، دستکشی و ماروت و تکنیکهای اجرایی آنها را  توضیح داد و جهت تکمیل مباحث تئوری فیلمهایی در این باره برای اعضا پخش کرد.

 این گزارش حاکی است، در پایان این نشست اعضا سوالات خود را مطرح کرده و موضوعات نمایشی خود را با مربی و سایر اعضا بصورت شفاهی به چالش گذاشته و بحث کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =