کاروان شادی‌پیمایی کتابداران کانون در پنجمین روز از هفته کتاب، به شورای شهر رفتند

کتابداران کتابخانه‌های سیار در پنجمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور در شورای شهر همدان، به اعضای شورا گل و کتاب هدیه دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کتابداران دوچرخه‌سوار کانون در پنجمین روز از هفته کتاب، با حضور در ساختمان شورای شهر، به اعضای این شورا گل و کتاب اهداء دادند.
در این برنامه که معاون فرهنگی کانون استان نیز حضور داشت، اکبر کاووسی رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، ضمن تشکر از حرکت زیبا و فرهنگی کانون، از فوائد مطالعه کتاب سخن گفت و بیان داشت: انسان دارای دو بعد جسمانی و روحانی است. غذای روح که باعث بالندگی و رشد او می‌شود کتاب است. اگر به غذای روح توجه نشود قطعاً جامعه‌ای بی‌تفاوت و منفعل خواهیم داشت و این بی‌تفاوتی باعث ایجاد بزه اجتماعی می‌شود. پس بهترین راه مقابله با بزه‌های اجتماعی، مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین مردم خصوصاً کودکان و نوجوانان است.
گروه کتابداران سیار سپس به سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رکاب زدند و هدایای خود که شامل گل و بسته‌های کتاب بود را به رئیس و معاونان این سازمان فرهنگی اهدا کردند. روح الله وجدی هویدا این حرکت فرهنگی کانون پرورش فکری را ستود و از این اقدام خلاقانه و انگیزش‌بخش کانون تقدیر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =