کد خبر: 301257
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
بازدید 449
گرامی داشت هفته بسیج در کانون لرستان

همه ی فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این هفته با محووریت «بسیج» اجرا می شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان، محمد جوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امام خمینی «ره»  می فرمایند: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

محمدی به فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند: بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند اشاره کرد و افزود:  همزمان با آغازهفته  بسیج، از30آبان تا 6آذرماه1399، فعالیت های مراکز فرهنگی هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در این هفته با محووریت «بسیج» اجرا می شوند.
مدیرکل کانون لرستان فلسفه وجودی بسیج و نقش بسیج را در شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی مهم دانست وافزود: تفکر بسیجی باید در فعالیت های مراکز فرهنگی هنری جامعه، خانواده، مدرسه و فضای مجازی مد نظرقرارگیرد و این امر زمینه‌های ‌پیش‌رفت فرزندان این مرز و بوم را فراهم خواهد کرد.
محمدی به مشارکت کانون لرستان در برگزاری دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج اشاره کرد و عنوان داشت: این مسابقه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان لرستان، کانون پرورش فکری لرستان، بنیاد حفظ آثار وارزشهای دفاع مقدس لرستان، حوزه هنری لرستان و ناحیه مقاومت حضرت ابوالفضل سپاه لرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =