حضور فرماندار بهار و مسئولان شهرستان لالجین در کانون پرورش فکری شهر جهانی سفال

در ششمین روز از هفته بسیج، مسئولان شهرستان بهار و لالجین، با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری این شهر گرد هم آمدند و پیرامون مسائل فرهنگی به گفتگو نشستند.

‏به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،  احسان قنبری فرماندار بهار به همراه مسئولان شهر لالجین، اعم از امام جمعه، بخشدار و شهردار، در مرکز فرهنگی‌هنری شهر لالجین حضور یافتند و پیرامون پاره‌ای از مشکلات و مباحث فرهنگی، بحث و گفتگو کردند.
‏به گفته سیده‌زهره تفرشی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری لالجین، در این نشست فرماندار شهرستان بهار ضمن تشکر از تلاش‌های جهادگرانه‌ی مجموعه کانون در ایام شیوع ویروس کرونا، نقش فرهنگی و تربیتی این دستگاه فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان مثمرثمر خواند و ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی بتوانیم کودکان و نوجوانان با فرهنگی را پرورش دهیم.
در ابتدای این جلسه، سیده‌زهره تفرشی، با ابراز خرسندی از حضور مسئولان جهادگر در کانون و تبریک میلاد سراسر سعادت امام حسن عسگری(ع) و هفته بسیج، خواستار توسعه و تجهیز این مرکز تازه تاسیس شد.
وی با تاکید بر این‌که، این مرکز تنها مرکز فرهنگی در شهر لالجین است گفت: انتظار می‌رود مسئولان نگاه ویژه‌ای به این مرکز داشته باشند و کانون را به اهداف خود، که همانا جذب و هدایت کودکان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه است یاری کنند.
در این جلسه از طرف مسئولان این شهر قول تهیه وب‌کم، فضاسازی و خط کشی عابر پیاده روبه روی کتابخانه، پیگیری رفع مشکل آب شرب و هم‌چنین حضور امام جمعه در مناسبت های مختلف مذهبی در این مرکز فرهنگی‌هنری داده شد.
‏در پایان این جلسه حاضران از ساختمان و فضای بیرونی این مرکز فرهنگی هنری بازدید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =