آغاز کارگاه های عمومی مجازی استان هرمزگان، با تجهیز کامل مراکز فرهنگی هنری

کودکان و نوجوانان هرمزگانی می توانند با شرکت در کارگاه های عمومی، از فعالیت هایی همچون کتابخوانی، معرفی، نقد و بحث کتاب، نشریه نگاری، قصه گویی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنایی با قرآن و حدیث و شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع بهره مند شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ با تجهیز مراکز فرهنگی هنری و راه اندازی استودیو در کلیه مراکز فرهنگی هنری؛ مقدمات راه اندازی کارگاه های  عمومی رایگان  برای کلیه علاقمندان فراهم شد.

به گفته مهدی فرزان فر کارشناس فناوری اطلاعات کانون هرمزگان با حمایت مدیر کل کانون هرمزگان هم اکنون تمامی مراکز استان به امکاناتی همچون اتاق استودیو، لپ تاپ یا کامپیوتر، میکروفون و  وبکم مجهز می باشند.

فرزان فر اظهار داشت: از نیمه دوم تا آخر آبان ماه همه مراکز استان موفق به برگزاری کارگاه های عمومی خود شده اند.  

گفتنی است شرکت کنندگان در  کارگاه های عمومی می توانند در فعالیت هایی همچون کتابخوانی، معرفی، نقد و بحث کتاب، نشریه نگاری، قصه گویی، پخش و نقد فیلم و انیمیشن، آشنایی با قرآن و حدیث و شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع شرکت نمایند.

گفتنی است درحال حاضر  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۵ مرکز ثابت، ۲ مرکز پستی و ۲ مرکز سیار به کودکان و نوجوانان هرمزگانی خدمات رسانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =