کسب ۱ طلا، ۳ نقره، ۱ برنز و ۱ دیپلم افتخار توسط کودکان عضو کانون زنجان

اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان زنجان در مسابقه ی بین المللی نقاشی کودکان «دست های پاک، نجات بخش زندگی» موفق به کسب ۱ طلا، ۳ نقره، ۱ برنز و ۱ دیپلم شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان زنجان، کیمیا مغانلو عضو ۱۱ ساله مرکز علمی فرهنگی علوم و نجوم تنها کودک زنجانی است که زیر نظر مربی راهنما نسرین والی مدال طلا بخش ملی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» را به دست آورد.

در این بخش همچنین آیدین شمایی ۸ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۳ زیر نظر مربی راهنما سیده معصومه حیدری، هیما والی ۱۱ ساله عضو مرکز علمی فرهنگی علوم و نجوم زیر نظر مربی راهنما نسرین والی و زینب حبیبی ۱۳ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری سهرورد و زیر نظر مربی راهنما مهناز عبدالهی نیز مدال نقره این رویداد هنری بین‌المللی را کسب کردند.

باران قادری دیگر عضو کانون زنجان است که موفق شد مدال برنز مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» را از آن خود کند.

بر اساس این گزارش، دیپلم‌ افتخار این مسابقه بین‌المللی نیز به آریا بابایی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری خرمدره رسید.

این شش کودک و نوجوان زنجانی از اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که زیر نظر مربیان مجرب و ممتاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در این رویداد هنری بین‌المللی شرکت کردند و موفق به افتخار آفرینی شدند.

بر اساس این خبر، بیش از ۹ هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد ۱ هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

همچنین از یک هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

بر همین اساس ۱۰۰ اثر مدال طلا و ۷۰ اثر مدال نقره و برنز و تعداد زیادی دیپلم افتخار به برگزیدگان در دو بخش ملی و بین‌المللی اهدا شد؛ همچنین به ۲۰ نفر از برگزیدگان مدال طلا که آراء بیش‌تری دریافت کردند، دوچرخه هدیه داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =